اجرای پویش ضیافت مهربانی رمضان در خوزستان

مهران کریمیان ،سرپرست بهزیستی استان خوزستان از اجرای پویش ضیافت مهربانی در ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان ،صبح امروز  جلسه هم اندیشی سرپرست بهزیستی خوزستان  با معاونین و مسئولان بهزیستی استان و رئیس و معاونین بهزیستی شهرستان اهواز   به منظور بررسی راهکارهای جلب و جذب کمک های مردمی در ماه مبارک رمضان و برگزاری هرچه بهتر پویش ضیافت مهربانی  ،در محل اداره کل بهزیستی برگزار شد.


مهران کریمیان در این جلسه ضمن تشریح  برنامه های سازمان در ماه مبارک رمضان، بیان کرد:تشکیل ستاد اجرایی ماه رمضان در استان  و شهرستانها، برگزاری جلسه با شرکای اجتماعی سازمان و موسسات خیریه، هماهنگی و هم اندیشی با موسسات خیریه برای تهیه و توزیع سبدهای غذایی، برگزاری جشن گلریزان و تقدیر از خیرین،برگزاری محفل انس با قرآن ویژه کارکنان و جامعه هدف، دعوت از مسئولین استانی و شهرستانی جهت بازدید از مراکز تحت نظارت و تشکیل کمیته مشارکتهای مردمی از برنامه های اجرایی در این ماه  هستند.


سرپرست اداره کل بهزیستی خوزستان ضمن تاکید بر استفاده از  ظرفیت همه مراکز تحت نظارت بهزیستی بیان داشت: استفاده از ظرفیت شرکتها و صنایع بزرگ استان در راستای مسئولیت اجتماعی آنها، از مهم ترین اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.


مهران کریمیان  ضمن دعوت از   شهروندان عزیز برای مشارکت در پویش خداپسندانه  ضیافت مهربانی گفت: شماره حساب بانک ملی۴۱۵۷۰۳۴۵۴۱۶۰۳۹۵۹، شماره شبای حساب بانکی۰۹۱۰۰۰۰۴۱۵۷۰۳۴۵۴۱۶۰۳۹۵۹ IR، شناسه واریز     ۳۶۸۰۳۴۵۵۷۱۳۱۵۵۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲ و سامانه کمک از طریق موبایل  #۲۲۲۵۰*۶۶۵۵* از جمله  راه های کمک رسانی نقدی و شیرخوارگاه بهزیستی خوزستان واقع در اهواز، سپیدار، بلوارفنی و حرفه‌ای، جنب تامین اجتماعی و در سایر شهرستانها ادارات و مجتمعات دولتی و موسسه های خیریه تحت نظارت بهزیستی آماده دریافت  کمکهای غیر نقدی  خیرین عزیز هستند.     

   
سرپرست بهزیستی استان خوزستان  در پایان ضمن تشکر از خیرین نیکوکاران استان تصریح کرد: هم استانیهای عزیز می‌توانند جهت کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۶۱۳۳۷۶۸۲۴۲ و ۰۶۱۳۳۷۹۱۳۴۴ و ۰۶۱۳۲۲۹۶۰۳۹ ویا شماره موبایل ۰۹۱۶۸۶۹۳۶۳۰  مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان تماس حاصل نمایند.


درادامه، سایر افراد حاضر در جلسه نیز به بیان دیدگاه های خود در زمینه راه های جلب و جذب کمک های مردمی به ویژه در ماه رمضان پرداختند.

کد خبر 54460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد