بازدید معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از دو مرکز اقامتی ترک اعتیاد زنان و خدمات جامع مشاوره ۱۴۸۰

دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به همراه دکتر فاطمه عباسی سرپرست مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد و مشاور امور بانوان سازمان بهزیستی کشور از مراکز اقامتی درمان اعتیاد زنان و مراکز جامع مشاوره ۱۴۸۰ بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به همراه فاطمه عباسی معاون توسعه پیشگیری و امور بانوان سازمان بهزیستی کشور، محسن فتاپور معاون توسعه و پیشگیری بهزیستی استان تهران و سعید آرام مدیر بهزیستی شهر تهران با حضور در مرکز اقامتی بهبود گستران همگام ویژه بانوان واقع در منطقه ۲۲ تهران و مرکز جامع مشاوره ۱۴۸۰ از این مراکز دیدن کردند.

خزعلی در این دیدار با حضور در جمع زنان در حال بهبودی با بیان تبریک فرا رسیدن سال جدید گفت: اراده خود را قوی کنید و با ما می‌توانیم در رسیدن به خواسته‌های بحق خود ثابت قدم باشید و اتفاق جدیدی را در زندگی رقم زنید.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه همه افرادی که اینجا می آیند دارای تجربه‌های تلخ هستند اظهار داشت: خانواده انتظار دارند که اعضای آن باعث عزت باشند و شما باید تلاش کنید و خود را به خانواده و جامعه اثبات کرده و نشان دهید زندگی جدیدی را می توانید آغاز کرده و ادامه دهید.

وی در ادامه گفت: باید همت کنید و با تقویت پاکی، خود را به جامعه نشان دهید.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در پایان ضمن حمایت از طرح های اشتغال زایی زنان بهبودیافته، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم حمایت از طرح های اشتغالزایی را در رأس برنامه های خود قرار داده و در این راستا از هر طرح اشتغالزا در این حوزه حمایت خواهیم کرد.

 خزعلی همچنین با حضور در مرکز جامع مشاوره ۱۴۸۰ ضمن ضمن بازدید از واحدهای مختلف این مرکز از سامانه مشاوره بهزیستی به صورت برخط دیدن کرد و پیشنهادهایی به اداره کنندگان این سامانه و مرکز ارائه کرد.

کد خبر 54398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =