‌ ایجاد منابع پایدار و ساختارهای علمی‌ و دانش بنیان برای گشودن گره‌های اقتصادی مددجویان راه گشاست

آیت الله اعرافی امام جمعه میبد در دیدار با سید مرتضی حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با ستودن مشارکتهای مردمی ‌بر ایجاد منابع پایدار و همچنین ساختارهای علمی‌ و دانش بنیان برای گشودن گره‌های اقتصادی مددجویان و کاهش مشکلات ژنتیکی تاکید کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: برای حمایت از مددجویان و نیازمندان فعالیت‌های خوبی از سوی ارگانهای مختلف انجام شده‌ است و با این وجود باید با انسجام میان دستگاهی قوی و بر اساس نقشه جامع و نگاه کلان راهبردی گره از کار مردم باز کرد.

وی همچنین گشودن گره از کار واماندگان و نیازمندان را بسیار ارزشمند دانست و و تصریح کرد: البته همه کارها و فعالیت‌هایی که در خدمت رسانی به مردم انجام می‌شود، ارزشمند است و در این میان گشودن گره از کار مردم نیازمند به کمک ارزشی فراتر دارد.

امام جمعه میبد با اشاره به طرح های بهزیستی در راستای پیشگیری از معلولیتها گفت: در سال‌های اخیر در شهرستان میبد طرح‌های بنیادی ارزشمندی، چون مرکز تحقیقات ژنتیک برای عبور از معلولیت برداشته است.

وی افزود: خدمات مرکز تحقیقات ژنتیک میبد در زمینه‌های علم ژنتیک به تمام استان‌های جنوب شرقی کشور گسترش می یابد.

آیت الله اعرافی مرکز نگهداری معلولان محبت، یکی از مراکز مهم نگهداری معلولان محبت در شهرستان میبد ذکر کرد و گفت: در مجموع برای تکمیل زیرساخت‌ها و امکانات مرکز ژنتیک و مرکز نگهداری معلولان محبت نیازمند اعتبارات ویژه‌ای است که سازمان بهزیستی می‌تواند در تحقق اهداف این ۲ طرح استانی و ملی کمک کند.

کد خبر 54292

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد