رئیس سازمان بهزیستی کشور: باید با تربیت ایرانی ـ اسلامی آینده مددجویان بهزیستی را تضمین کنیم

گروه استان‌ها- معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: باید با تربیت صحیح ایرانی و اسلامی، آینده اجتماعی فرزندان بهزیستی را تضمین کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی محمد قادری صبح امروز در بازدید سرزده از مرکز شبه خانواده خیراندیشان استان گلستان به همراه معاون پیشگیری و مشاور امور بانوان سازمان بهزیستی کشور اظهارداشت: باید با تربیت صحیح ایرانی و اسلامی آینده اجتماعی این عزیزان را تضمین کنیم.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله امسال با نشاط و پویایی هرچه بیشتر در خدمت‌رسانی به بهترین مخلوقات و فرزندان را در راستای گام دوم انقلاب اسلامی اقدام کنیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: فرزندان بهزیستی قطعا آینده داران و آینده‌سازان این کشور هستند که این وظیفه سنگین ماست که این نسل را به درستی تعلیم و تربیت کنیم.

عارف کیانی سرپرست اداره کل بهزیستی گلستان هم در این بازدید نیز با تقدیر از حضور سرزده رییس سازمان در این مرکز این‌گونه اقدامات را مایه رشد و پیوست هرچه بیشتر جامعه هدف با مسئولان دانست.

وی اظهار داشت: ان‌شاءالله امسال با همت و پشتکار همکاران خانواده بزرگ بهزیستی و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص نگاه ویژه به جوانان و اشتغالزایی اقدامات خوبی انجام خواهد شد.

کد خبر 54238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد