بازدید نوروزی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان از مراکز بهزیستی استان های یزد، کرمان و هرمزگان

دکتر سید مرتضی حسینی با حضور در استان های یزد، کرمان و هرمزگان از مراکز خدمات بهزیستی بازدید و با کارکنان و مدیران استانی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از مراکز خدمات بهزیستی استان های یزد، کرمان و هرمزگان بازدید کرد.

دکتر حسینی در سفر به یزد از مرکز محبت میبد یزد، محل نگهداری زنان دارای بیماری روانی مزمن به همره نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی بازدید کرد و در خصوص رفع مشکلات مالی و راه اندازی ساختمان جدید مکز قول پیگیری داد.

وی همچنین در بازدید از اردوگاه فرهنگی آموزشی شیرکوه شهر نیر در شهرستان تفت ضمن گفتگو با مسئولان محلی، استاندار یزد و نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد زیر ساخت های این مرکز به ویژه جاده مناسب دسترسی به اردوگاه در نیمه ابتدایی سال انجام شود.


در ادامه از یک کارخانه مشارکتی سازمان بهزیستی و بخش خصوصی در اشکذر بازدید و پیرامون توسعه آن با هدف ایجاد منابع پایدار گفتگو و تصمیم گیری شد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور همچنین در سفر به استان کرمان از مراکز ذیل بازدید کرد.

بازدید معاون توسعه مدیریت پشتیبانی ومنابع انسانی سازمان بهزیستی کشور از نمایشگاه آثار گلیم کانون ناشنوایان سیرجان

بازدید معاون توسعه مدیرت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور از مرکز توانبخشی ومراقبتی دختران ذهنی کاشانه مهر سیرجان

بازدید معاون توسعه مدیرت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور، از مرکز درمان اجباری معتادین متجاهر کمپ ماده ۱۶ بهزیستی سیرجان

بازدیدمعاون توسعه مدیرت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور از مرکز توانبخشی ومراقبتی شبانه روزی معلولان ذهنی دختر " راز" سیرجان

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور از نمایشگاه دائمی صنایع دستی افراد دارای معلولیت در بندرعباس

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشوراز مراکز بهزیستی هرمزگان

کد خبر 54210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =