نجف آباد| افتتاح بخش بازسازی شده مرکز خیریه توانبخشی و نگهداری معلولین شهید صدوقی

همزمان با سالروز مبعث پیامبر مکرم اسلام، بخش بازسازی شده ی مرکز خیریه توانبخشی شهید صدوقی نجف آباد با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به افتتاح و بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی، در این مراسم بخش جسمی – حرکتی مرکز خیریه توانبخشی شهید صدوقی با مساحتی حدود ۳۵۰ متر، هزینه ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال و با ظرفیت ۶۰ تخت خواب که به همت خیرین بازسازی شده بود، مصادف با سالروز بعثت نبی مکرم اسلام با حضور دکتر نصر مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به همراه معاونین و هیئت همراه، مباشری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد و معاونین، علیرضا قناعت کار رئیس اداره بهزیستی نجف‌آباد و جمعی از خیرین و معتمدین افتتاح و به بهره برداری رسید.

نصر مدیرکل بهزیستی استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و تکریم معلولین حاضر در مرکز توانبخشی، با اهداء نماد سفیر مهربانی از خیرین حاضر در مراسم قدردانی کرد.
در این بازدید مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به همراه صدیقی معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان و قناعت کار رئیس اداره بهزیستی نجف‌آباد از مرکز فیض نیز بازدید کردند و با هیئت مدیره دیدار و گفتگو داشتند.
در ادامه  این دیدار،  نصر و جمعی از معاونین و هیئت همراه به دیدار و عیادت خیربزرگ نجف‌آباد رفته و با نصب نماد سفیر مهربانی از خدمات ارزنده ی ایشان تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 53076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد