مراسم تودیع و معارفه سرپرست بهزیستی استان بوشهر برگزار شد

آیین تکریم و معارفه سرپرست بهزیستی استان بوشهر با حضور معاون استاندار، معاون مشارکت های مردمی و مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، مراسم تودیع و معارفه سرپرست بهزیستی استان بوشهر، با حضور امیر حسین عرب زاده  معاون مشارکت های مردمی  سازمان بهزیستی کشور، محمد هادی رستمیان معاون عمرانی  استاندار بوشهر و سید محمد جواد حسینی مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از کارکنان بهزیستی استان، در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی بوشهر برگزار و با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، دکتر حسین اسدی راد به عنوان سرپرست اداره کل بهزیستی بوشهر منصوب و از زحمات دکتر علیرضا حاجیونی در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر شد.

دکتر رستمیان خدمت به جامعه معلولین، خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست و .... را از خدمات خداپسندانه و ارزشمند نام برد و تصریح کرد: قطعا همه عزیزان خدمتگزار در این حوزه در دنیا و آخرت از ارزش و اجر خاص و ویژه ای برخوردار هستند.

معاون استاندار بوشهر در ادامه به حفظ کرامت انسانی جامعه هدف در سازمان بهزیستی اشاره کرد و افزود: از آنجا که انسان از هر قشری در جامعه دارای شرافت ذاتی است و نباید شرافتش لکه دار شود، بنابراین به تمامی خدمتگزاران در این عرصه، توصیه می کنم تمامی خدماتی که ارائه می شود با حفظ کرامت انسانی جامعه تحت پوشش این سازمان باشد.

محمد هادی رستمیان برای رسیدن به نتایج مطلوب و مثبت اعم از رفع نیازمندیها، معیشت، اشتغال و مسکن مناسب برای جامعه هدف، برنامه ریزی مدون و منظم را در اولویت دانست و تصریح کرد: این سازمان باید طرح جامعی اعم از جمعیت تحت پوشش و تمامی نیازمندیها را در نظر داشته باشد تا بتواند طی یک سال آینده گام های محسوس و قابل لمسی بردارد.

امیر حسین عرب زاده معاون مشارکت های مردمی  سازمان بهزیستی کشور ضمن قدرانی از زحمات دکتر حاجیونی ،خدمت در بهزیستی را مقدس بر شمرد و گفت: خدمت صادقانه، مسؤولانه، دلسوزانه و جهادی برای مددجویان و ایجاد رضایت‌مندی در جامعه‌ی هدف، جوهره‌ی وظایف سازمانی بهزیستی و عین ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

دکتر علیرضا حاجیونی در این مراسم گفت: از ۴۰ سال گذشته که سازمان بهزیستی کشور با عنایت و درایت شهید فیاض‌بخش تاسیس شد برنامه‌های مختلف در سطوح متفاوتی در معاونت‌های تخصصی پیاده‌سازی می‌شود که امیدواریم در این دو سال و نیم در جلب رضایت افراد تحت پوشش موفق عمل کرده باشیم.

دکتر حسین اسدی راد با بیان اینکه در بهزیستی هر فردی در هر سطحی مسئولیتی را تقبل ‌کند مرامنامه‌ای مشتمل بر عدالت، کار شبانه‌روزی، فسادستیزی و تلاش مستمر امضاء می‌کند، تصریح کرد: بابت خدمتی که کارکنان بهزیستی به مددجو یان ارائه می دهند شاید از آنها قدردانی نشود، ولی قطعا اجرش و ثواب کار آنها نزد خداوند متعال چندین برابر است.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: هدف این است  که کارها صحیح و سالم انجام شود اما کند هم نباشد. بنابراین باید کارها  تسری پیدا کرده و تسهیل شود تا این چرخ دنده‌ها روی هم روان بچرخد

وی اظهارامیدواری کرد که با اصلاح فرایندها در جهت بهبود و ارتقاء فرآیند همزمان با حفظ شان کاری هم زمان با رعایت قوانین و مقررات،  کارها سرعت بیشتری گرفته و اجرای امور در فعالیت‌های مختلف سازمان که توسط معاونت های مختلف تخصصی مربوطه انجام می‌شود سرعت بگیرد.

کد خبر 52849

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد