مراسم تکریم و معارفه سرپرست بهزیستی خوزستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی  استان خوزستان صبح روز شنبه مورخ ۷ اسفند ۱۴۰۰، مراسم تودیع و معارفه سرپرست بهزیستی خوزستان، با حضور معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و جمعی از کارکنان بهزیستی استان، در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی خوزستان برگزار و با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، مهران کریمیان به عنوان سرپرست اداره کل بهزیستی خوزستان منصوب و از زحمات غلامرضا صدیق راد در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر شد.

مدیرکل سابق بهزیستی خوزستان در این مراسم ضمن خیر مقدم به حضار گفت: خداوند منان را شاکرم که بخشی از عمرم را در خدمت شما عزیزان به رفع دغدغه های اقشار نیازمند پرداختم.

غلامرضا صدیق راد با بیان خدماتی که در طول سالیان تصدی مدیریت به انجام رسانید افزود: با وجود مسائل بسیار در سطح آسیب ها و تلاش مستمر همکارانمان در بهزیستی، بخش بزرگی از فعالیت های ما قابل دیدن نبوده و نیست زیرا کار ما به گونه ای است که چراغ خاموش حرکت می کنیم و خداوند چراغ ها را روشن می کند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان،  نیز ضمن تقدیر از فعالیت های مدیرکل سابق بهزیستی خوزستان بیان داشت: علی رغم فعالیت همه ی ما در نظام جمهوری اسلامی، کار برخی نهادها ویژه و مقدس است که بهزیستی یکی از آنهاست.

رضا نجاتی افزود: کارکنان بهزیستی همواره با سعه ی صدر، دلسوزی و متانت به مشکلات آسیب دیده ترین اقشار جامعه رسیدگی می کنند و امیدواریم مدیریت جدید نیز همچون گذشته با انرژی و برنامه امور را دنبال کند.

درادامه معاون توانبخشی بهزیستی کشور  ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان بهزیستی خوزستان از خدمات چندین ساله صدیق راد تشکر نموده و گفت: امیدوارم تلاش های مستمر شما ذخیره شایسته ای در نزد پروردگار باشد.

اصغر کاظمی با اشاره به تعدد وظایف سازمان بهزیستی و کمبود اعتبارات لازم  ادامه داد: رویکرد جدید سازمان توجه ویژه به ستاد استان ها و شهرستان هاست و امیدواریم انتصاب جدید که از بدنه بهزیستی در استان خوزستان است بتواند همچون گذشته به استمرار خدمت رسانی منجر شود.

 سرپرست اداره کل بهزیستی خوزستان نیز در این مراسم، ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی صدیق راد گفت: پست ها و مناصب در جمهوری اسلامی، در دست ما امانت هستند و باید امانتداران خوبی بوده و قدردان موقعیتی باشیم که در آن هستیم.

مهران کریمیان با تاکید بر اهمیت رضایت پروردگار، خدمت به خلق و تکریم مردم تصریح کرد: خدمت صادقانه به مددجویان توفیقی است که از جانب خداوند به ما ارزانی شده است و امیدواریم دعای خیر معلولین و مددجویان بدرقه ی راه ما و ذخیره ی دنیا و آخرتمان باشد .

وی افزود: رویکرد جدید سازمان بهزیستی، توسعه ی رفاه اجتماعی، خدمات رسانی عزت مند به گروه های هدف و  توسعه مشارکت های مردمی و  توجه به بحث آسیب های اجتماعی است.

کریمیان در پایان گفت: امیدواریم با همکاری اخلاق مدارانه، قانون مدارانه و مشارکت فکری و خلاقیت همه ی همکاران و شرکای اجتماعی خود خدمتگزار خوبی برای  مردم شریف استان باشیم.

کد خبر 52840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد