سرپرست اداره کل بهزیستی استان معرفی شد

طی حکمی از سوی علی‌محمد قادری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور، سرپرست اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری بر این اساس علی نصیری‌اردلی به عنوان سرپرست اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد. وی دارای دکترای روانشناسی است و فعالیت در معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان و سرپرست دفتر بازرسی بهزیستی استان را در کارنامه خود دارد.

در حکم علی نصیری، سرپرست جدید این اداره کل آمده است: " با عنایت به سیاست‌ها و رویکردهای سازمان مبتنی بر توسعه مبانی رفاه اجتماعی، توانمندسازی و خدمت‌رسانی پایدار و عزت‌مدار به آحاد جامعه هدف معزز، انتظار می‌رود حداکثر ظرفیت و توان خویش و کارکنان آن مجموعه را در راستای مدیریت بهینه امکانات و ظرفیت‌های موجود، سرمایه‌ها و منابع انسانی و بهره‌مندی از توان و همراهی تمامی کارشناسان و کارکنان توانمند و سخت‌کوش جهت نهادینه‌سازی، تقویت و توسعه اخلاق و رفتار حرفه‌ای و ترویج نگرش تخصصی به مسائل با رعایت اصول عدالت‌محوری، قانون‌مداری و پاک‌دستی و فسادستیزی اهتمام نمایید."

گفتنی است، پیش از این نرگس عسگری‌چالشتری به عنوان مدیرکل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری از مهرماه سال گذشته مشغول به کار بود.

کد خبر 52663

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد