استقبال و میزبانی مدیر کل و معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی از زائران نابینا و کم‌بینای مازندرانی

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در هتل قائم با ۱۴۰ تن از نابینایان و کم‌بینایان مازندرانی که برای زیارت حرم مظهر رضوی به مشهد مشرف شده بودند دیدار کرد.

در این دیدار، مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی ضمن خوش‌آمدگویی به مددجویان زوار حضرت رضا(ع) گفت: خوشحال هستیم که از شما مددجویان عزیز مازندرانی میزبانی می‌کنیم و مقدم‌تان را به پابوس آستان امام رئوف، گرامی می‌داریم.

مسعود فیروزی افزود: ما مشهدی‌ها که مجاور حضرت هستیم در مورد خودمان و سایر زوار از سراسر کشور و جهان، اعتقاد داریم که تا توسط حضرت طلبیده نشویم امکان تشرف برایمان بوجود نمی‌آید.

وی ادامه داد: بنا بر این شما که امکان تشرف یافته‌اید مطمئن باشید که توسط حضرت طلبیده شده‌اید و زیارت ایشان روزی‌تان قرار گرفته است.

فیروزی گفت: برای ما که خدمت‌گزار شما و سایر مددجویان هستیم دعا کنید و در ضمن زیارت، آنچه را که از خدا می‌خواهید از امام طلب کنید.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی با بیان اینکه امیدواریم اعتبارات مربوط به توانبخشی و رفع نیازهای معلولین افزایش یابد گفت: شب گذشته میزبان رئیس سازمان بهزیستی بودیم و در گفتگویی که با ایشان داشتیم گفتند که با توجه خاص رئیس جمهور و مجلس، برای سال آینده اعتبارات خوبی برای بهزیستی در نظر گرفته شده که بتوانیم خدمات بهتر و شایسته‌تری به شما عزیزان ارائه دهیم.

وی ضمن قدردانی از بهزیستی مازندران که ترتیب سفر گروهی نابینایان و کم‌بینایان این استان به پابوسی حضرت رضا(ع) را فراهم کرده‌ است گفت: سلام ما را به مدیر کل، معاون توانبخشی و همکاران‌مان در بهزیستی مازندران برسانید و به ایشان بگویید که ما همیشه خدمت‌گزار زوار حضرت رضا از همه استان‌های کشور هستیم و هر خدمتی از ما ساخته باشد در انجام آن دریغ نداریم.

استقبال و میزبانی مدیر کل و معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی از زائران نابینا و کم‌بینای مازندرانی

همچنین در این دیدار نماینده گروه زائرین نابینا و کم‌بینای مازندرانی به بیان نحوه‌ی تشرف خود و گروه زائران به مشهد مقدس پرداخت و گفت: من به یکی از شرکت‌های مسافربری مراجعه کردم و درخواست کمک برای تشرف جامعه نابینایان به سفر مشهد را داشتم. گفتند رئیس شرکت جلسه دارد و امکان صحبت نیست. تلفن ایشان را از منشی گرفتم و قرار شد که نگویم تلفن را از چه کسی گرفته‌ام. بالاخره بعد از یکی دو بار تماس، موفق شدم با رئیس شرکت صحبت کنم و به محض اینکه مطرح کردم که ما درخواست فراهم کردن امکان تشرف به زیارت حضرت رضا را داریم، ایشان با چنان استقبال گرمی، پاسخ ما را داد که تعجب کردیم.

آقای مسلمی گفت: ایشان گفت که یک گرفتاری بزرگ برای من پیش آمده و من از شما می‌خواهم وقتی به زیارت حضرت مشرف شدید برای ما هم دعا کنید که رفع گرفتاری شود. شما هر کمکی که خواسته باشید با جان و دل انجام می‌دهیم و امکانات لازم را برای شما فراهم می‌کنیم.

وی افزود: مسئله دیگر این بود که ایشان گفت شماره تلفن مرا از چه کسی گرفته‌ای و من چون قول داده بودم که نگویم، گفتم اجازه بدهید نگویم شماره را از چه کسی گرفته‌ام.

آقای مسلمی افزود: با اصرار ایشان گفتم که شماره را از منشی گرفته‌ام. همان‌جا فی المجلس، منشی را خواست و ۵ میلیون تومان نقدا به حساب او واریز کرد و به منشی گفت: تو امروز لطف بزرگی در حق ما کردی که این زوار حضرت رضا را به سمت ما فرستادی و ما را خادم ایشان قرار دادی.

وی ضمن تشکر از مدیر کل و معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی گفت: بسیار خوشحال شدیم که مدیران بهزیستی خراسان رضوی به دیدن ما و اعضای جامعه نابینایان و کم‌بینایان مازندران آمدند و این نشان احترام و ادب آنها و نشانه این است که امام رضا ما را دعوت کرده و ایشان را هم برای استقبال از ما فرستاده است.

در پایان این دیدار، هدایایی که تهیه شده بود به اعضای گروه زائرین تقدیم گردید.

استقبال و میزبانی مدیر کل و معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی از زائران نابینا و کم‌بینای مازندرانی

کد خبر 52647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد