۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
برگزاری دوره آموزشی تاب آوری

وره آموزشی تاب آوری در دو روز و به مدت ۱۶ ساعت ویژه کارشناسان حوزه پیشگیری ستاد و شهرستان های در حال برگزاریست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان دوره آموزشی تاب آوری با تدریس استاد کشوری دکتر مقدسی پدر علم تاب آوری ایران بمنظور توانمندی پرسنل شاغل در بهزیستی استان برگزار شد.

این دوره که با توجه به رنگ بندی کرونایی استان از طریق فضای مجازی برگزار شد، کارشناسان حوزه پیشگیری ستاد و شهرستان های در آن شرکت داشتند.

فاطمه پیوندی کارشناس مسئول آموزش و پژوهش بهزیستی استان در گفتگو با روابط عمومی اداره کل، هدف از برگزاری این دوره را آشنایی کارشناسان با ارکان و ابعاد تاب آوری و بهره مندی از آخرین دستاوردهای علمی در این حوزه بیان و افزودند : یکی از روش های موفق در امر توانمندی یک مجموعه برگزاری دوره های آموزشی است  که سازمان بهزیستی کشور در ایام کرونا نیز از این موضوع غافل نبوده و کلیه دوره های آموزشی و ضمن خدمت خود را با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار کرده است.

وی استفاده از روشهای مداخلاتی و چگونگی طراحی و تدوین برنامه های مداخلاتی را برای توسعه و تقویت تاب آوری در گروه های هدف بهزیستی را دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی بیان داشتند.

گفتنی است دوره آموزشی تاب آوری در دو روز و به مدت ۱۶ ساعت در دوم و سوم اسفند ماه بصورت آنلاین در بین کارشناسان بهزیستی استان برگزار می گردد.

کد خبر 52627

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد