اقدامات شرکت نمایشگاه بین المللی استان در خصوص مناسب سازی

با توجه به جدید الاحداث بودن نمایشگاه بین المللی اقدامات مناسبی در زمینه سهولت دسترسی معلولان به بخش های مختلف نمایشگاه انجام گرفته که قابل تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان و به نقل از روابط عمومی موسسه فرصت برابر آریا سپاهان اصفهان، در راستای پیگیرهای انجام‌شده توسط موسسه درخصوص فراهم نمودن سهولت دسترسی پذیری جامعه معلول و کم توان و قول مساعدت و همکاری مسئولین اجرایی نمایشگاه بین المللی اصفهان در این خصوص، رئیس و کارشناس مناسب سازی اداره بهزیستی شهرستان اصفهان وهمچنین مسئول دبیرخانه مناسب سازی اداره کل بهزیستی استان اصفهان با همراهی رئیس هیات مدیره مدیر عامل موسسه فرصت برابر آریا سپاهان درتاریخ ۳۰ بهمن جهت راستی آزمایی و بررسی میدانی در محل نمایشگاه بین المللی استان اصفهان حضور یافتند و به بررسی اقدامات انجام شده پرداختند.

نسرین امامی مسئول دبیرخانه مناسب سازی استان با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: خوشبختانه با توجه به جدید الاحداث بودن نمایشگاه بین المللی اقدامات مناسبی در زمینه سهولت دسترسی معلولان به بخش های مختلف نمایشگاه انجام گرفته که قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: امیدواریم توجه به مناسب سازی و ایجاد سهولت دسترسی به اماکن و معابر عمومی توسط سایر دستگاه ها و سازمان های دولتی، عمومی و غیردولتی نیز مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

در پایان این بازدید و به پاس اقدامات انجام شده از سوی مسئولان شرکت بین نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در خصوص رعایت دستورالعمل های مناسب سازی از مدیر اجرایی نمایشگاه با اهدائ لوح تقدیر شد.

لینک ویدئو مرتبط

کد خبر 52594

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد