سبزوار | انتقاد رئیس دادگستری سبزوار از وضعیت مناسب‌سازی معابر و اماکن عمومی

رئیس دادگستری شهرستان سبزوار شخصا از معابر، ادارات و برخی مسیرهای تردد افراد دارای معلولیت بازدید و نسبت به مناسب‌سازی نبودن این مسیرها و ادارات انتقاد کرد.

میرعلم سیدی از کارشناس مناسب‌سازی سبزوار که وی را در این بازدید همراهی می‌کرد خواست تمام اشکالات و نواقص مناسب‌سازی ادارات و اماکن عمومی شهرستان را در جلسه‌ی اینده ستاد مناسب‌سازی شهرستان همراه داشته باشد.

وی افزود: با مسؤولین و مدیران اجرایی اتمام حجت می‌کنیم و برای دسترس‌پذیری مراکز تحت مدیریت‌شان به آنها تذکرات جدی می‌دهیم که اگر این نواقص را رفع نکنند برخورد قانونی در انتظار آنها است.

سیدی همچنین از برخی ادارات که امکان مناسب‌سازی ندارند و جمعی از مدیران‌شان به طبقه همکف آمده‌اند تا پاسخگوی افراد دارای معلولیت باشند قدردانی کرد.

وی افزود: مع الوصف، همه نهادها، ادارات، اماکن، معابر، مدارس، مساجد، آموزشگاه‌ها، مطب‌ها و مراکز پیراپزشکی باید مناسب‌سازی شوند چون همه‌ی اینها مورد نیاز افراد دارای معلولیت می‌باشند.

رئیس دادگستری سبزوار تأکید کرد: جلسه آینده ستاد مناسب‌سازی شهرستان حتما پیش از پایان سال در دادگستری برگزار شود تا موازین قانونی برای اعضای ستاد کاملا روشن شود.

کد خبر 52531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد