خواف | پوشش حمایتی ۱۲۳ خانواده دو قلویی در بهزیستی خواف

رئیس بهزیستی خواف از حمایت این نهاد از ۱۲۳ خانواده دارای فرزند دو قلو که از بهزیستی مستمری ماهیانه دریافت می‌کنند خبر داد

سیدمهدی متولی در این رابطه گفت: بهزیستی در راستای سیاست‌های کلی نظام در زمینه‌ی مبارزه با تحدید نسل، از خانواده‌های دو قلویی و بالاتر حمایت مالی می‌کند.

متولی افزود شهرستان خواف در زمینه خانواده های دارای فرزند دو قلو دارای آمار نسبتا بالایی است و بهزیستی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پرونده های تشکیل شده‌ی این خانواده‌ها را بررسی و در صورت قرار گرفتن در دهک های یک تا سه درآمدی، نسبت به برقراری مستمری ماهیانه برای آنها اقدام می‌کند.

متولی در خصوص مبالغ پرداخت شده به این خانواده‌ها گفت: در ماه یک خانواده چهار نفره یعنی پدر، مادر و دو فرزند مبلغ ۹۰۰ هزار تومان دریافتی دارند که این خدمات تا پایان ۶ سالگی فرزندان به این خانواده ها پرداخت می شود.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲۳ خانواده  دارای فرزند دو قلو در شهرستان از خدمات مستمر ماهیانه برخوردار هستند که مبلغی بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان در ماه به حساب آنها واریز می شود و مبالغی هم در طول سال به عنوان تهیه شیرخشک، پوشک و ...به  صورت موردی توسط سازمان بهزیستی به آنها ارائه می‌شود.

کد خبر 52530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد