بردسکن | افتتاح یک کمپ ترک اعتیاد و یک مرکز مشاوره تربیتی تحصیلی در بردسکن

یک کمپ ترک اعتیاد مردان با ظرفیت ۳۰ نفر و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان و یک مرکز مشاوره تربیتی تحصیلی با مدیریت یک استاد دانشگاه، در بردسکن کار خود را به صورت رسمی آغاز کردند.

به گفته رئیس بهزیستی بردسکن، پیش از این یک کمپ ترک اعتیاد در بردسکن فعال بوده که به خاطر تخلف تعطیل شده است.

مصطفی محمدپور گفت: ما در حفظ منافع مددجویان، با هیچ کس تعارف نداریم و هر مرکزی که مقررات و دستور العمل‌های بهزیستی را رعایت نکند با او برخورد می‌شود.

محمدپور گفت: مددجویان اولویت ما هستند و در کمپ جدید هم با مسؤولان و تیم درمان و بازتوانی، اتمام حجت شده که دستور العمل‌ها را مو به مو رعایت کنند.

وی همجنین در مورد مرکز مشاوره تربیتی تحصیلی گفت: پیش از این یک مرکز مشاوره خانواده در بردسکن داشتیم و مرکز مشاوره‌ی تربیتی تحصیلی که به قشر جوان و بخصوص دانش‌آموزان و دانشجویان کمک تخصصی بدهد جایش خالی بود.

وی گفت: دکتر مهدی کفاش، مدیر این مرکز عضو هیأت علمی دانشگاه است و بسیاری از مددجویان ما را در امور تربیتی و تحصیلی راهنمایی می‌کند.

محمدپور گفت: این مرکز به مددجویان ما به صورت رایگان مشاوره می‌دهد و اگر فرد نیازمندی داشته باشیم که تحت پوشش نباشد هم بهزیستی به او کمک خواهد کرد.

به گفته محمدپور مسؤولان شهرستان در مراسم افتتاح این دو مرکز حضور داشتند و اقدامات بهزیستی را تحسین کردند.

وی گفت: هر دو مرکز چند ماه پیش فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده بودند و در این مدت نزدیک به ۱۰ میلیون تومان یارانه به این مراکز پرداخت شده است.

کد خبر 52529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد