بازدید مدیرکل بهزیستی گیلان از مرکز مثبت زندگی در شهرستان ماسال

ظهر روز بیست و هفتم بهمن ماه دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان باتفاق ساسان جهانبخش معاون مشارکت های مردمی ، حجت الاسلام حمید نادم مشاور مدیرکل و مسئول روابط عمومی ، مهندس پیربازاریان کارشناس مسئول مسکن استان ، اسماعیل دلیری مسئول امور حقوقی استان و مجید اصلاحی ریاست بهزیستی شهرستان از مرکز مثبت زندگی ماسال بازدید و نحوه خدمت رسانی به مددجویان تحت پوشش را بررسی و ارزیابی کرد.

دکتر حسین نحوی نژاد ضمن عرض خسته نباشید خدمت همکاران مراکز غیر دولتی در این ایام کرونا از بخش های مختلف بازدید و با مدیران و مددکاران این مراکز به گفتگو پرداخت و چالش ها، مشکلات و نحوه ارائه خدمات دراین مراکز را مورد بررسی قرار داد.

 مدیرکل بهزیستی گیلان  بیان داشت : بهزیستی به عنوان سازمانی که متولی سلامت اجتماعی است و هدف از تاسیس این مراکز تسهیل دسترسی افراد دارای معلولیت و گروه‌های جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی می باشد.

وی خاطرنشان کرد: حفظ کرامت انسانی مددجویان و تلاش مضاعف بر توانمندسازی آنان در جهت خروج مددجویان تحت پوشش از چرخه حمایت سازمان یکی از وظایف مهم مراکز و مددکاران می‌باشد.

در پایان نیز به مناسبت ولادت حضرت علی ( ع) و روز مددکار مدیرکل بهزیستی گیلان کیک تهیه شده توسط مسئول مرکز مثبت زندگی شهرستان را به همین مناسبت برید.

کد خبر 52463

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد