فیروزی: در مناسب‌سازی مراکز مثبت زندگی، هیچ عذری پذیرفته نیست

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی با سفر به شهرستان باخرز، رئیس بهزیستی جدید این شهرستان را معرفی و از مسؤول پیشین این نهاد قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی باخرز، علی‌رضا حسین‌پور به عنوان مسؤول جدیدی بهزیستی معرفی و از تلاش‌های قاسم وفادار تقدیر به عمل آمد.

این گزارش حاکی است همچنین مدیر کل بهزیستی در جمع کارکنان بهزیستی باخرز بر تلاش بیشتر برای جلب رضایت مددجویان و نظارت هر چه دقیق‌تر بر فعالیت بخش غیر دولتی تأکید کرد.

گزارش رسیده می‌افزاید: مدیر کل بهزیستی سپس به دیدار فرماندار شهرستان رفت و با وی در خصوص مشکلات مددجویان بهزیستی، لزوم توجه بیشتر به مشکلات مددجویان، الزام دستگاه‌های اجرایی برای افزایش مطالبه‌گری در خصوص حقوق این گروه از شهروندان و هم‌افزایی نهادهای اجرایی برای عملیاتی شدن قانون حمایت از حقوق معلولین را مورد تأکید قرار داد.

مسعود فیروزی گفت: مددجویان وی‌نعمتان انقلاب هستند و بنا به فرمایش امام و رهبری، این وظیفه همه دستگاه‌هاست که در جهت ارتقای معیشت و رفاه مددجویان بهزیستی تلاش کنند.

فیروزی: در مناسب‌سازی مراکز مثبت زندگی، هیچ عذری پذیرفته نیست

فرماندار باخرز نیز ضمن قدردانی از رئیس پیشی بهزیستی باخرز گفت: آقای وفادار عملکرد خوبی در این شهرستان داشتند و سابقه‌ی ذهنی خوبی در شهرستان در خصوص عملکرد بهزیستی بر جای نهادند.

حسن نژاد سلامی اظهار امیدواری کرد که مدیریت جدید بهزیستی شهرستان، برنامه‌های آقای وفادار را ادامه داده و رضایت بیش از پیش مددجویان را فراهم نماید.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی سپس به بازدید از دو مرکز مثبت زندگی در این شهرستان رفت.

مسعود فیروزی در دیدار با مددکاران این مراکز به مناسبت روز ولادت امام علی و روز مددکار، از آنان تقدیر کرد و گفت: باید تلاش بیشتری داشته باشیم که حداکثر خدمات را با بهترین کیفیت به مددجویان ارائه دهیم.

فیروزی: در مناسب‌سازی مراکز مثبت زندگی، هیچ عذری پذیرفته نیست

وی ادامه داد: برای مناسب‌سازی محیط فیزیکی و دسترس‌پذیری امکانات مراکز مثبت، هیچ عذری پذیرفته نیست و همه مراکز مثبت باید تا پایان سال مناسب‌سازی شوند.

مسعود فیروزی در پایان این سفر، برنامه‌های مدیریت پیشین بهزیستی باخرز را قابل توجه توصیف کرد و گفت: این تغییرات و جابجایی در نظام اداری معمول است و تنوع در مدیریت، ارتقای کیفیت خدمات را به دنبال دارد.

وی تأکید کرد: امیدواریم باخرز که زمانی یکی از محروم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی بود به یکی از بهترین مناطق خدماتی بهزیتی تبدیل شود.

فیروزی: در مناسب‌سازی مراکز مثبت زندگی، هیچ عذری پذیرفته نیست

کد خبر 52391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد