تربت حیدریه | تعداد پارکینگ‌های خودرو معلولین در تربت حیدریه افزایش می‌یابد

افزایش تعداد پارکینگ‌های خودرو معلولین در نشست رئیس بهزیستی تربت حیدریه و رئیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان مورد بحث قرار گرفت و به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی تربت حیدریه، در این نشست، مشکلات معلولین دارای خودرو که از نظر پارک وسیله نقلیه در سطح شهر دچار مشکل هستند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس بهزیستی تربت حیدریه در این جلسه ضمن انتقاد از شهروندانی که حقوق معلولین را رعایت نمی‌کنند خواهان برخورد پلیس با متخلفین شد.

فاطمه صادق امیری ضمن قدردانی از خدمات راهنمایی و رانندگی تربت حیدریه با بهزیستی گفت: به خاطر بی‌توجهی مردم به تابلوهای ویژه پارک خودرو معلولان در شرایط کرونایی و به علت لغو طرح ترافیک، یافتن جای پارک خودرو برای معلولان مشکل‌تر از قبل شده و این بی‌توجهی‌ها، افراد دارای معلولیت و توانخواهان را به دردسر انداخته است.

وی خاطر نشان ساخت: ۹۰ درصد خودروهایی که زیر تابلوی پارک ویژه معلولان، توقف کرده اند، معلول نیستند و با وجود نصب تابلو، مردم رعایت نمی کنند.

وی اضافه کرد: در شهرستان تربت حیدریه نیاز به  مکانهای بیشتر و نصب تابلوهای ویژه پارک معلولین احساس می‌گردد.

رییس پلیس  راهنمایی و رانندگی تربت حیدریه در این جلسه بیان نمود: ما آماده ایم با توجه به وظایفی که به ما محول شده است بهزیستی را همراهی نماییم  واز این همراهی افتخار می‌کنیم.

دلیری فخرابادی همچنین از شهروندان و رانندگان خواست با توجه به محدودیت فضای پارک برای معلولین، در صورت خالی بودن جای پارک معلولین به هیچ عنوان در این مکان‌ها پارک نکنند و به حقوق شهروندی معلولان احترام بگذارند و این جای پارک‌ها را برای خودروهای معلولین محفوظ نگه دارند.

سرهنگ دلیری فخرآبادی قول داد که تابلوهای پارکینگ خودرو ویژه معلولین را با نظر بهزیستی جانمایی و تعداد آنها را در شهرستان افزایش دهد.

کد خبر 52295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد