بنیاد علوی ۲۰ میلیارد ریال وسایل توانبخشی به بهزیستی هلیلان اهدا کرد

رییس اداره بهزیستی هلیلان گفت: بنیاد علوی ۲۰ میلیارد ریال وسایل توانبخشی برای توزیع بین مددجویان به این اداره اهدا کرده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، حسن پاشایی افزود: این اقلام شامل ۵۰ دستگاه ویلچر، تخت، تشک مواج، واکر، دستگاه قند خون و فشار خون است.

وی ادامه داد: این وسایل توانبخشی بر اساس نیاز مددجویان در اختیار سالمندان و افراد دارای معلولیت در مناطق مختلف این شهرستان قرار گرفت.

رییس اداره بهزیستی هلیلان همچنین از جذب مشارکت 5میلیارد و 300میلیون ریالی توسط این اداره برای کمک به جامعه هدف در 9ماهه امسال خبر داد و افزود: این میزان کمک شامل نقدی، سبد غذایی و لوازم ضروری منزل بوده که توسط افراد خیر بومی و غیر بومی به مددجویان زیر پوشش اهدا شده است.

وی با ذکر اینکه از این میزان کمک 600میلیون ریال نقدی و مابقی غیر نقدی بوده افزود: کمکهای غیر نقدی شامل 100 سبد غذایی و وسایل ضروری زندگی شامل یخچال، تلویزیون، جارو برقی ، بخاریو کولر بوده است.

پاشایی با بیان اینکه میزان مشارکت مردمی به این اداره در سال جاری نسبت به پارسال افزایش چشمگیر و گسترده ای داشته گفت: کمکهای جمع آوری شده بر اساس اولویت بین مددجویان نیازمند در حوزه های مختلف توزیع شده است.

پاشایی با اشاره به محدود بودن اعتبارهای دولتی مشارکت افراد خیر در کمک به جامعه هدف را نقش مهمی در بهبود معیشت و روند خدمت رسانی به مددجویان دانست.

۲۹۷ خانوار در حوزه اجتماعی و ۴۳۶ خانوار در حوزه توانبخشی از خدمات بهزیستی هلیلان برخوردارند.

کد خبر 52283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد