۳۲ واحد مسکونی , ۲۰ دستگاه ویلچر به مددجویان و توانخواهان بهزیستی شهرستان زهک تحویل گردید

همزمان با دهه مبارک فجرو ایام گرامیداشت دهه فجر تعداد ۳۲ واحد مسکونی و ۲۰ دستگاه ویلچیر به مددجویان و توانخواهان بهزیستی شهرستان زهک تحویل گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان زهک، همزمان با دهه مبارک فجرو ایام گرامیداشت دهه فجر تعداد ۳۲ واحد مسکونی و ۲۰ دستگاه ویلچیر به مددجویان و توانخواهان بهزیستی شهرستان زهک تحویل گردید.

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان زهک در حاشیه این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن اظهارداشت: بهزیستی و بنیاد مسکن دو مولود انقلاب اسلامی می باشند که هدف از تاسیس این نهادهای انقلابی خدمت به محرومین، معلولین و اقشار مستمند جامعه می باشد.
راشکی با اشاره به تحویل ۳۲ واحد مسکونی مددجویی در شهرستان زهک افزود: این واحدها از مسکن های احداثی بنیاد مسکن است که با مشارکت سازمان بهزیستی و همچنین خیرین گرامی به بهره برداری رسید.

رئیس بهزیستی شهرستان زهک ادامه داد : به منظور ارائه خدمات اجتماعی و تامین اقلام کمک توانبخشی به نیازمندان به ویژه افراد دارای معلولیت ، با همکاری خیرین گرامی و تخصیص اعتبار ۳۶۰ میلیون ریالی  تعداد ۲۰ دستگاه ویلچر تهیه و به معلولان تحت پوشش این اداره اهدا گردید.

کد خبر 52154

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد