نقشه جغرافیای معنویت به قلم انقلاب اسلامی

۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است. این روز، سرآغاز فصلی نوین در تاریخ کشور عزیزمان و نیز شروع تجدید حیات اسلام عزیز توسط گروهی از فقهای نوگرا و نواندیش جهان اسلام از جمله امام خمینی(ره) است.

در این روز، اتفاق مهمی در ایران اسلامی رقم خورد که تا همیشه‌ی تاریخ در حافظه ملت ایران باقی می‌ماند و تأثیرش در پهنای معرفت چندان بود که تا آینده‌های دور، نقشه‌ی جغرافیای معنوی جهان را ترسیمی دگرگونه نمود. زمان بسرعت سپری می‌شود و ساعت زمان، همه‌ی ما را به انتهای حیات دنیوی‌مان نزدیک می‌کند. اما آنچه در حافظه‌ی ملت‌مان جاودان خواهد شد، یاد شهیدان‌مان و مقتدایشان، خمینی کبیر است که به مثابه‌ی نوری بزرگ و فجری جاویدان در آسمان کشورمان تا همیشه‌ی تاریخ، خواهد درخشید.

و امروز همچون بسیاری ایام و روزهای دیگر، در مصاف دشمنانی هستیم که به یمن رهبری‌های داهیانه‌ی رهبر فرزانه‌ی انقلاب، تا کنون هیچ موفقیتی در نقشه‌های شوم خود علیه انقلاب و ملت‌مان نداشته‌اند و ملت سرافراز ایران، همچنان در شاهراه پیشرفت و توسعه، به پیش می‌تازند.

بسیار مفتخر و خرسندیم که در چهل و سومین سالگرد انقلاب گهربار ایران اسلامی، توفیق‌ یافته‌ایم هزاران برگ زرین در دفتر خدمات انقلاب برای محرومین و ولی‌نعمتان ملت، ثبت کنیم و آینده‌ای روشن و درخشان در سایه‌سار گام دوم انقلاب، برای فرزندان و نسل‌های آینده، ترسیم نماییم. میعاد انقلاب فرا رسیده و عاشقان ولایت، برای تجدید میثاق با امام و رهبری، امروز به میدان می‌آیند و در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند.

ما نیز در همگامی با سایر اقشار امت، همراه با اعضای خانواده‌ی بزرگ بهزیستی خراسان رضوی، در کنار صفوف به هم فشرده ملت، حضور می‌یابیم تا بار دیگر به دشمنان انقلاب و اسلام بگوییم که تا پای جهان از انقلاب‌مان دفاع می‌کنیم و همچون شهیدان‌مان، جانانه و خالصانه، جان و خانواده و مال و زندگی دنیا و هرچه در آن است را فدای اسلام عزیز و رهبری می‌کنیم.

آری! ما فرزندان خمینی بزرگ هستیم؛ چه در صحنه‌ی انقلاب، چه در میدان نبرد دفاع مقدس، چه در عرصه خدمت به محرومین و چه در جایگاه مدافعان حرم و مدافعان سلامت و پاسداشت محرومین در سراسر جهان. پیروز باد ملت بزرگ ایران، سرافراز باد رهبر معظم انقلاب و در اهتزاز باد پرچم مقدس ایران اسلامی.

مسعود فیروزی

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی

کد خبر 52091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد