بهزیستی ۱۰ طرح و پروژه مسکن و اشتغال مددجویی در ایجرود، افتتاح کرد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایجرود از افتتاح ۴ واحد مسکن و ۶ واحد اشتغال مددجویی در شهرستان ایجرود با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان خبر داد و گفت :۴ واحد مسکونی مددجویی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال در روستاهای شیوه، اوچ تپه و احمد کندی برای دو زن سرپرست خانواده و دو معلول جسمی حرکتی است که به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ایجرود، رضا نوروزی اعلام کرد:  تا پایان سال جاری درسطح شهرستان باید ۱۶ واحد مسکونی مددجویی به بهره برداری برسدو این واحدها در حال حاضر در حال ساخت بوده و بزودی قابل بهره برداری خواهند بود.

این مسئول با بیان اینکه ۶ طرح اشتغالزایی در زمینه های تولید نان بستنی، دامداری و فرشبافی و خیاطی نیز با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان در  روستاهای شیوه، احمد کندی، اوچ تپه، ینگی کند، سیدلر بصورت همزمان نیز افتتاح شد، اضافه کرد: در سال جاری ۴۵ طرح اشتغالزایی در شهرستان ایجرود با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای مددجویان معلول و زنان سرپرست خانوار این شهرستان در زمینه های دامداری، فرشبافی، زنبورداری و ... ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۹۵۰ مددجو و فرد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی شهرستان قرار دارد که از این تعداد ۸۴۰ مددجو با معلولیت جسمی و حرکتی و ۱۱۵ زن سرپرست خانوار از خدمات بهزیستی بهره مند هستند.

کد خبر 52046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد