محمدرضا ساکت: باشگاه سپاهان خانه دوم فرزندان بهزیستی است

کودکان کار و فرزندان بی‌سرپرست تحت حمایت بهزیستی استان اصفهان با حضور در ورزشگاه نقش جهان و با دعوت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به صورت ویژه و اختصاصی تماشاگر بازی دوستانه و تدارکاتی سپاهان و نساجی مازندران بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، در عصر دوشنبه ۱۸ بهمن در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با دعوت از کودکان کار و فرزندان بی‌سرپرست تحت حمایت بهزیستی استان اصفهان برای تماشای مسابقه دوستانه بین دو تیم لیگ برتری سپاهان و نساجی مازندران که با نتیجه سه بر صفر به سود سپاهان خاتمه یافت،  از آنها استقبال شایانی به عمل آورد.

در این اتفاق خوب که با حضور ولی الله نصر مدیرکل و شورای معاونین بهزیستی استان و محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان رقم خورد، کودکان کار و فرزندان بی‌سرپرست تحت حمایت بهزیستی استان از قسمت‌های مختلف ورزشگاه نقش جهان بازدید و پیش از شروع مسابقه با حضور در کنار بازیکنان تیم سپاهان لحظات پر نشاطی را تجربه کردند.

ولی الله نصر مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به اقدامات قابل تقدیر شرکت فولاد مبارکه و باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی گفت: از اینکه این مجموعه بزرگ در کنار سایر مسئولیت‌های ورزشی و فرهنگی خود، به مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز اهتمام داشته و همواره با تعامل مناسب با اداره کل بهزیستی جامعه هدف سازمان را مورد توجه قرار داده است، تشکر می نمایم.

 محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز با ابراز خرسندی از حضور فرزندان تحت حمایت بهزیستی در ورزشگاه نقش جهان گفت: باشگاه سپاهان با افتخار همه امکانات و ظرفیت‌های خود را متعلق به این فرزندان می‌داند و در حقیقت باشگاه سپاهان خانه دوم این عزیزان است و ما آمادگی داریم این ظرفیت‌ها را برای رشد و تعالی فرزندان بهزیستی در زمینه‌های ورزشی در اختیار آنها قرار دهیم.

در حاشیه این مسابقه فوتبال، تفاهمی نیز بین مدیران دو مجموعه بهزیستی استان و باشگاه سپاهان منعقد شد که بر اساس آن سپاهان حمایت از تیم گلبال نابینایان استان جهت حضور در لیگ گلبال کشور را پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، کودکان کار و فرزندان بی‌سرپرست تحت حمایت بهزیستی با تهیه گل و کیک، تولد محمدرضا ساکت را به او تبریک گفتند که غافلگیری و خرسندی وی را در پی داشت.

کد خبر 51955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد