سرپرست جدید سیستان و بلوچستان منصوب شد

ظهر امروز با حضور نمایندگان ریاست سازمان بهزیستی کشور، دکتر اصغر کاظمی معاون توانبخشی و مصطفی مولائیان مشاور رئیس و مدیرکل حراست بهزیستی کشور آئین تکریم و معارفه مدیران بهزیستی استان سیستان و بلوچستان انجام پذیرفت و عباسعلی اویسی از سوی رئیس سازمان بهزیستی کشور به عنوان سرپرست کل بهزیستی سیستان و بلوچستان منصوب شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان، ظهر امروز با حضور نمایندگان ریاست سازمان بهزیستی کشور، دکتر اصغر کاظمی معاون توانبخشی و مصطفی مولائیان مشاور رئیس و مدیرکل حراست بهزیستی کشور آئین تکریم و معارفه مدیران بهزیستی استان سیستان و بلوچستان انجام پذیرفت و عباسعلی اویسی از سوی رئیس سازمان بهزیستی کشور به عنوان سرپرست کل بهزیستی سیستان و بلوچستان منصوب شد  .

دکتر اصغر کاظمی معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور ضمن تقدیر از خدمات دکتر عزیز اله جهان تیغ مدیرکل اسبق بهزیستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت : حضور یکی از نیروهای قدیمی و خدوم بهزیستی بعنوان سرپرست بهزیستی سیستان و بلوچستان جای تبریک دارد و این نگاه به پتانسیل های داخلی مدیریت موجب مسرت است.

 کاظمی تصریح کرد : در سازمان بهزیستی با وجود خدمات بسیار زیاد و با ردیف های بودجه ای کم و قطره چکانی، کار بسیار سخت است ، رویکرد تحولی ریاست سازمان و تغییر شرایط  در راس برنامه های ریاست سازمان است و انتظار آن می رود مدیران استانها در خط مقدم با تمام توان خود در این راه بصورت شبانه روز و خستگی ناپذیر و بی منت در این راه همراه ریاست سازمان بهزیستی کشور باشند.

معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور خاطر نشان کرد: دسترسی مددجویان و پرسنل به مدیرکل باید آسان باشد، ارتباط مستقیم با تشکل ها، حضور مستمر در شهرستانها و آشنایی با مشکلات از نزدیک ، انتظارات ستاد بهزیستی کشور از مدیران استانی است.

عباسعلی ارجمندی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این آئین گفت : ارزشمندی پست های مدیریتی در گرو رضایتمندی مردم است، سختی کار در سازمان بهزیستی با توجه به نوع خدمات و جامعه هدف کاملا مشخص است، اما اگر کار اجین با کلام امیرالمومنین و امام راحل باشد پاداش و ثوابی شیرین در پی خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: امروزه سیستان و بلوچستان برای حفظ امنیت این کشور در خط مقدم است و توجه ویژه به مسائل این استان در کلیه امور باید در راس توجهات باشد چرا که کم توجهی به این استان شاخص های امنیتی کشور را به خطر می اندازد، لذا از مسئولین سازمان بهزیستی کشور تقاضا می کنیم هر جایی به نام سیستان و بلوچستان رسیدید با توجه به شرایط خاص و فوق العاده سخت این استان توجه ویژه ای داشته باشید.

دکتر عزیزاله جهان تیغ نیز در این آئین ضمن تقدیر از حمایتهای ستاد بهزیستی کشور اظهار داشت: خدمت در سازمان بهزیستی و به افرادی که هیچ مامنی جز این سازمان ندارند در شرایط اقتصادی ناشی از تحریم ها و پاندمی کووید، بسیار متفاوت و در عین حال دشوار بود، اما علی رغم این مشکلات با همکاری کارشناسان خدوم بهزیستی استان در کلیه امور توفیق چشم گیری داشتیم.

دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان بیان کرد : سازمان بهزیستی بعنوان سازمانی که نوک پیکان خدمات اجتماعی دولت محسوب می شود با تعدد خدمات و محدودیت منابع و زیرساختها ،جای دشواری برای کار است اما تاکنون این مشکلات بصورت خدمت عاشقانه و با عشق به مددجویان تحت پوشش ،توسط همکاران خدوم این اداره کل حل شده است و قطعا پشتوانه پرسنل بهزیستی استان دلگرمی اصلی برای پیشبرد اهداف سازمان است.

اویسی اظهار داشت : انتظار می رود حمایت های ریاست معزز سازمان بهزیستی کشور و استاندار فهیم و دانشمند استان موجب کاهش آلام مددجویان شود و بالندگی و ارتقاء اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان بیش از پیش افزون شود.

در پایان از خدمات دکتر عزیز اله جهان تیغ در ایام خدمت بعنوان مدیرکل بهزیستی سیستان بلوچستان تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 51818

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد