سمیرم| اهتمام ویژه بسیج سازندگی و مساعدت بهزیستی در رفع مشکلات مسکن مددجویان

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمیرم، گفت:  افتتاح طرح مسکن مددجوی سیل زده شهر ونک در ایام دهه فجر امسال حاصل تعامل سازنده و مردمی و ارتباط تنگاتنگ با بسیج سازندگی بود.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سمیرم، بمناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی  داودی رئیس اداره بهزیستی با هدف تبریک انتصاب مسلم اسماعیلی، فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تشریح فعالیت‌های بهزیستی با وی دیدار و گفتگو کرد.

داودی در این دیدار ضمن اشاره به همکاری و تعامل گسترده بهزیستی و سپاه پاسداران به ویژه بسیج سازندگی و مساعدت در زمینه رفع مشکلات مسکن مددجویان در سال‌های اخیر، گفت:  افتتاح طرح مسکن مددجوی سیل زده شهر ونک در ایام دهه فجر امسال حاصل تعامل سازنده و مردمی و ارتباط تنگاتنگ با بسیج سازندگی بود.

وی افزود: از شروع تا پایان عملیات کار این مسکن با حضور نیروهای جهادی همراه بوده است و دغدغه مشترک محرومیت‌زدایی و دستگیری از جامعه تحت حمایت بهزیستی، انگیزه‌ای مضاعف را شکل می‌دهد و تاکید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص این افراد نیز همکاری و مسئولیت‌پذیری کلیه ارگان‌ها می‌باشد.

اسماعلیلی فرمانده جدید سپاه پاسداران نیز، ضمن تقدیر ازحضور مستمر بهزیستی و فراگیری فعالیت‌های آن، در زمینه محرومیت زدایی و تعامل بیش از پیش قول مساعد دادند.

سمیرم| اهتمام ویژه بسیج سازندگی و مساعدت بهزیستی  در رفع مشکلات مسکن مددجویان

کد خبر 51774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد