نجف آباد | بازدید تیم بازرسی دادستانی اصفهان از مراکز تحت نظارت بهزیستی

مقارن با ایام الله دهه ی فجر، تیم بازرسی دادستانی اصفهان از مرکز اقامتی ترک اعتیاد بانیان جوان و مرکز توانبخشی و نگهداری شبانه روزی معلولین ذهنی شهید صدوقی شهرستان نجف آباد بازدید کردند.

مقضی معاون دادستان و عضو تیم بازرسی دادستانی اصفهان و محمدی فر معاون دادستان نجف آباد به همراه قناعت کار رئیس اداره بهزیستی نجف آباد از مرکز اقامتی ترک اعتیاد بانیان جوان بازدید کردند. در این بازدید ضمن حضور در فضای فیزیکی و مشاهده ی قسمت های مختلف این مرکز، برخی از پرونده های مددجویان مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است مقضی بصورت جداگانه و چهره به چهره با مددجویان حاضر گفتگو کرد و در اخر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان و مسئول فنی، از عملکرد این مرکز اقامتی ابراز خرسندی کرد.

در ادامه ی بازدید های تیم بازرسی دادستانی، عابدینی رئیس دایره ی سرپرستی دادگستری و عضو تیم بازرسی دادستانی اصفهان و احمدی معاون دادستان نجف آباد به همراه قناعت کار در مرکز توانبخشی شهید صدوقی حاضر شدند. عابدینی نیز در این بازدید از نزدیک با معلولین بستری در مرکز صحبت کرد و ضمن بررسی وضعیت جسمانی و زندگی آنها، به ارائه ی راهکار قانونی در خصوص حل مشکلات ایشان پرداخت.

قناعت کار در ادامه ی این بازدید از خدمات ارزنده ی ارائه شده به مددجویان این مرکز سخن به میان آورد و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه ی کارکنان، در خصوص رفع مشکلات قانونی مددجویان مقیم، از تیم بازرسی دادستانی قول مساعد گرفت.

کد خبر 51667

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد