زاوه | کلنگ‌زنی۶ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی زاوه

در اولین روز دهه فجر، احداث ۶ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی زاوه کلنگ‌زنی شد.

به گفته رئیس بهزیستی زاوه این ۶ واحد در قالب سه خانه دو واحدی و به شکل یک مجتمع ساخته شده و نام آن مجتمع مسکونی فیروز است که به نام برادر شهید نام گذاری می‌شود.

نازنین عجمیان از اهدایدر اولین روز دهه فجر، احداث ۶ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی زاوه کلنگ‌زنی شد. زمین مجموعه از سوی حاج حسن فیروز، برادر شهید به بهزیستی اهدا شده است.

وی خاطر نشان کرد: به جهت اینکه زمین مورد نظر در خارج از محدوده بود با توافق خیر محترم با شهرداری تهاتر کردیم و زمین فعلی به مساحت ۶۰۰ متر مربع داخل محدوده است و امکان ساخت، صدور پروانه، واگذاری امتیازات و دریافت تسهیلات را دارد.

عجمیان گفت: در مراسم کلنگ‌زنی با اهتمام فرماندار و مسؤولان، مقرر شد نظام مهندسی، نقشه مجموعه را رایگان انجام دهد و نظارت بر ساخت را هم رایگان داشته باشد.

وی افزود: همچنین به لحاظ قانونی هم صدور پروانه و پایان کار و امتیازات انرژی خانه‌ها تماما رایگان است.

به گفته رئیس بهزیستی زاوه، بهزیستی به هر واحد ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض اهدا می‌کند و مددجویان از تسهیلات بانک مسکن نیز بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: برای تکمیل این واحدها نیز از خیرین عزیز شهرستان استفاده می‌کنیم چون مددجویانی که برای اسکان در این واحدها در نظر گرفته شده‌اند از محروم‌ترین اقشار شهرستان هستند و قادر به تأمین سهم آورده نمی‌باشند.

عجمیان گفت: مساعدت و یاری خیرین برای ساخت مجموعه در همین مراسم مورد تأکید قرار گرفت و خیرین حاضر اعلام آمادگی کردند.

وی تأکید کرد: خیرینی که در ساخت مسکن مددجویان بهزیستی مشارکت می‌کنند باقیات صالحات خود را تأمین می‌نمایند چون این گروه از شهروندان، توانایی برای خرید و مالکیت خانه را ندارند و با ساخت این واحدها، برای همیشه زندگی‌شان خیرین را دعا می‌کنند.

کد خبر 51537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد