سرپرست معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان تهران معرفی شد

در مراسمی با حضور سرپرست بهزیستی استان تهران سرپرست معاونت امور اجتماعی این نهاد معارفه و مشغول به کار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ در جلسه شورای معاونین بهزیستی استان، فاطمه ارزانیان به عنوان سرپرست معاونت امور اجتماعی استان معرفی شد.

سرپرست بهزیستی استان تهران در این جلسه با ذکر این نکته که امور اجتماعی در بهزیستی جایگاهی بسیار مهم دارد، خاطرنشان کرد: مواجهه و کنترل آسیب های اجتماعی از ضروری ترین اموری است که در حوزه امور اجتماعی به آن پرداخته می‌شود و باید پروسه شناسایی و کنترل آسیب های اجتماعی در بهزیستی بیش از گذشته نهادینه شود.

سمانه زمانی نقش امور اجتماعی را در فرآیند کنترل آسیب های اجتماعی بسیار حیاتی خواند و ادامه داد: اورژانس اجتماعی به عنوان یکی از مولود های بهزیستی می‌تواند در تلطیف فضای روانی جامعه نقشی موثر و پرواضح داشته باشد که بحمدلله در همه شهرستان‌های استان تهران، اورژانس اجتماعی از جایگاهی والا برخوردار است و به عنوان مأمنی برای مردم تلقی می شود.

ارزانیان نیز با بیان این که جامعه هدف بهزیستی باید به بالندگی، رشد و همچنین خودکفایی لازم برسند، اظهار داشت: باید با اتخاذ تدابیر لازم و به کار گماردن سیاست های لازم، شرایط زندگی این افراد را به گونه ای پیش برد تا زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بهزیستی به استقلال مالی و اقتصادی لازم رسیده و بتوانند در وضعیت فعلی جامعه، زندگی آبرومندانه ای را داشته باشند.

گفتنی است؛ ارزانیان پیش از این در استانداری های همدان و تهران مسئولیت‌های مختلفی را داشته و مدتی نیز در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مشغول به فعالیت بوده و رئیس اداره امور کارشناسی کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز از آخرین مسئولیت وی پیش از پذیرش معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان تهران است.

کد خبر 51314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد