پیام تبریک دکتر حیدری به مناسبت گرامیداشت مقام زن و روز مادر

مدیرکل بهزیستی استان البرز طی پیامی فرارسیدن سالروز ولادت‌ حضرت فاطمه زهرا (س) وروز گرامیداشت مقام زن و روز مادر را تبریک و تهنیت گفت.    

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، دکتر «اسدالله حیدری» مدیرکل بهزیستی استان البرز طی پیامی فرارسیدن سالروز ولادت‌ حضرت فاطمه زهرا (س) وروز گرامیداشت مقام زن و روز مادر را تبریک و تهنیت گفت.

در متن این پیام آمده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم‌
روز بیستم‌ جمادی‌ الثانی، سرای‌ وحی‌ و نبوت‌ به‌ نور ستاره ای روشن شد که‌ روشنایی‌ او تا روز قیامت‌ پرتو افکن است، بانویی که مادر مومنان و معلم بزرگ اسلام بود و فرزندانی چون‌ حسن‌ و حسین‌ و زینب‌ سلام‌ الله‌ علیهم‌ را تحویل‌ جهانیان‌ داد و به اسلام جان دوباره و زندگی جاویدان بخشید.

اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته به همه بانوان کشور به ویژه بانوان همکار در اداره کل بهزیستی استان و بانوان ومادران تحت پوشش بهزیستی البرز، امیدوارم همه ما توفیق بهره گیری از زلال معنویت حضرت صدیقه (س) را داشته باشیم و محیط کار و جامعه مان از عطر وجود آن بی بدیل خلقت معطر شود.

از خداوند متعال خواستارم زنان این مرزو بوم همچون گذشته افتخارآفرین و پرشور و شعور در صحنه مهرورزی در خانواده و خدمت به اجتماع بیش از پیش موفق و سربلند باشند.  

کد خبر 50853

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد