پاکدشت| ۷۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی توزیع شد

رئیس بهزیستی شهرستان پاکدشت گفت: طی سه ماه پاییز ۷۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمود برزگر افزود: در راستای کمک به معیشت خانواده‌های تحت پوشش و با کمک خیرین و مشارکت‌های مردمی، ۷۰۰ بسته معیشتی شامل اقلام ضروری خوراکی از جمله برنج، روغن، گوشت و حبوبات فراهم و در اختیار جامعه هدف قرار گرفته است.

برزگر گفت: طی سه ماه گذشته هزار و ۱۰۰ کیلوگرم گوشت گرم و بیش از ۱۲۵ دست لباس گرم به ارزش ۵۴۰ میلیون ریال تهیه و بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده که اعتبار آن از محل کمک‌های خیرین تامین شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۴۲ دانش آموز زیر پوشش بهزیستی می‌باشند افزود: در سال تحصیلی جاری بیش از ۵۲۰ میلیون ریال لوازم‌التحریر، کیف و سه عدد تبلت در پویش مهر همدلی بین این دانش‌آموزان توزیع گردید.

رئیس بهزیستی پاکدشت با اشاره به نقش خیرین و نیکوکاران در انجام و ارائه خدمات مطلوب به افراد تحت پوشش افزود: در حال حاضر بیش از پنج هزار و ۷۰۰ فرد دارای معلولیت یا کم‌توان تحت حمایت و پوشش بهزیستی پاکدشت قرار دارند که از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند و اگر کمک‌های خیرین نباشد، توان ارائه خدمات مطلوب به این افراد وجود نخواهد داشت.

وی از خیرین به عنوان بازوی توانمند بهزیستی در خدمت رسانی به نیازمندان و مددجویان یاد کرد و افزود: خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود به بهزیستی را از طریق واریز به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵  ، استفاده از نرم افزارهای کاربردی و یا کدهای دستوری #۱۴*، #۷۳۳۷۹*،  # ۷۴۱۵۵*، #۷۲۴۳۰۰*، # ۷۶*، # ۲۵*و #۱* اهدا کنند.

کد خبر 50643

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد