انجلاسی، مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور شد

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در حکمی علیرضا انجلاسی را به سمت «مشاور و مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور» منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن این حکم به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای علیرضا انجلاسی

نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان«مشاور و مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور» منصوب می‌گردید.

از آنجا که حوزه ریاست سازمان بستر مناسب ترسیم افق های بلند و دورنمای سیاست های راهبردی و محل نظارت بر فرایندها و زیرساخت های مدیریت مجموعه و فصل ارتباطات و تعاملات درون و برون سازمانی و معبر بازتاب افکار عمومی معاونین، مدیران ستادی و استانی، کارکنان و ارباب رجوع، سازمان ها و نهادهای مختلف به اینجانب می باشد، لذا انتظار دارم با اتکال به خداوند منان و بهره‏ گیری از مهارت های حرفه‏ای، کارآیی اثربخش، سعه صدر و تعامل و همکاری موثر با معاونت ها، سازمان های تابعه، مدیران کل ستادی و استانی و مؤسسات وابسته و با تاکید بر رویکرد تحول گرایی و ارتقایی در جهت اهداف ذیل اهتمام نمایید:

1- پیگیری مؤثر و نظارت مستمر در راستای تحقق سیاست ها و برنامه های مصوب سازمان در واحدهای ستادی و استانی، رصد و شناسایی نیازهای سازمانی، استعدادها و ظرفیت های موجود در چارچوب سیاست ها و راهبردهای سازمان.

2- بررسی و سازماندهی مطلوب زمینه های مشترک همکاری و بهره برداری از  رویکرد "مسئولیت اجتماعی"، پتانسیل، و ظرفیت های سایر نهادها، مؤسسات و دستگاه های همکار بمنظور جلب مشارکت های همه جانبه آحاد مردم در امور مشارکت پذیر در چارچوب قوانین و ضوابط سازمان .

3- ایجاد زمینه های لازم برای رشد و توسعه فرآیندهای مدیریتی، عملکردی و تصمیم سازی در واحدهای ستادی و استانی و ابلاغ تصمیم ها و برنامه ها به حوزه های تابعه .

4- برنامه ریزی مدون جهت تشکیل منظم و مستمر جلسات شورای معاونین و ابلاغ و تسهیل روند اجرای مصوبات.

5- تهیه، تنظیم و ارائه گزارش عملکرد و چگونگی پیشرفت طرح ها و برنامه های سازمان در سراسر کشور .

6- ایجاد ارتباطات کارآمد، پویا و دو سویه فی مابین واحدهای ستادی و استانی به منظور انجام هماهنگی و تبادل تجربیات موفق برای پیشبرد اهداف سازمان.

7- سیاستگذاری و برنامه ریزی برای برگزاری مناسب اجلاس مدیران ستادی و استانی و نشست های علمی تخصصی و کاربردی سازمان.

توفیقات جنابعالی را در انجام وظایف محوله از درگاه خداوند متعال خواستارم.

علی محمـد قادری

معاون وزیر و رئیس سازمان

کد خبر 50600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =