صالح آباد | بازدید رئیس بهزیستی صالح‌آباد از ۹۰ روستای شهرستان/۱۰۰ مددجوی جدید شناسایی شدند

رئیس بهزیستی صالح‌آباد گفت: شخصا از تمام ۹۰ روستای شهرستان بازدید و یکصد مددجوی جدید که پیش از این در بهزیستی پرونده ای نداشتند شناسایی و ثبت کردم.

زری صادقی با بیان اینکه ۳ سال از استقلال صالح‌آباد می‌گذرد گفت: بهزیستی اردیبهشت ۹۹ در این شهرستان افتتاح شده و پیش از تأسیس بهزیستی، مددجویان باید برای دریافت خدمات به تربت جام می‌رفتند که بعضا تا یکصد کیلومتر راه را باید طی می‌کردند.

وی ادامه داد: مدیریت در شهرستان محرومی که فقط یک کلانتری دارد و هیچ بیمارستانی در آن نیست و اکثریت مردم در شرایط اقتصادی نامطلوب زندگی می‌کنند کار مشکلی است.

وی با بیان اینکه ۱۰۳ روستای این شهرستان محل اقامت صدها خانواده‌ی مددجویی است گفت: از این تعداد ۹۰ روستا بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارد که شخصا با کمک یکی از همکارانم به تمام این روستاها رفتیم و از منازل مددجویان بازدید کردیم که تا کنون چنین کاری در این سطح انجام نشده بود.

صادقی با تأکید بر اینکه خوشبختانه مسؤولان شهرستان بخصوص فرمانداری، سپاه، شهرداری، بسیج، بنیاد مسکن، بانک‌ها و ائمه جمعه، همکاری و همراهی بسیار خوبی با بهزیستی دارند گفت: ۸۰ درصد جمعیت ۴۵ هزار نفری این شهرستان در روستاها زندگی می‌کنند و حدود ۵ هزار نفر مقیم شهر صالح آباد هستند.

وی گفت: کارهای بر زمین مانده‌ی زیادی در شهرستان صالح‌آباد داریم و با اینکه شرایط و اوقات اداری را برای کارهای مددجویان در نظر نداریم و تمام شبانه‌روز را صرف کار و خدمت به این عزیزان می‌کنیم با وجود این، هنوز خیلی کارها هست که باید انجام دهیم.

وی خاطر نشان کرد: جذب خیرین، فرایند خوبی را طی کرده و توانسته‌ایم در این یک سال و نیم ده‌ها میلیون تومان کمک از این بزرگواران جذب و صرف خدمت‌رسانی به مددجویان کنیم.

کد خبر 50577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد