حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در جلسه شورای اداری بهزیستی استان فارس

جلسه شورای اداری بهزیستی استان فارس با حضور علی محمد قادری، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، علیرضا انجلاسی، مشاور رئیس سازمان در امور توسعه و نظارت بر برنامه ها و مدیر کل و کارکنان بهزیستی استان فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در جلسه شورای اداری بهزیستی فارس با اشاره به فعالیت ۱۸۶ مرکز مثبت زندگی در استان، گفت: هدفمند سازی سیستم و ارائه خدمات با کیفیت بالاتر هدف واگذاری خدمت رسانی به بخش‌های خصوصی است و از هر روشی که ارتباط ما با مردم و مددجویان قوی تر کند، استقبال خواهیم کرد.

 قادری در این نشست گفت: خدمت در سازمان بهزیستی خدمتی بسیار با ارزش است که با روحیه متعالی و ذخیره دعای خیر همراه است، چاشنی این خدمت عشق است و امیدواریم روزی فرا برسد که همه ما مددکار واقعی باشیم.


وی بیان داشت: امروز  افتخار این را داریم که در اقصی نقاط کشور بین ما و نیروهای زیرمجموعه هیچ واسطه گری وجود ندارد، نگاه ما کارشناس محوری است و از نظرات همکاران استفاده می کنیم، هدف از این دیدار آشنایی با همکاران خط اول و در صف خدمت رسانی است.  


معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه افزود:  موضوع واحد خدمات بهزیستی در کشور، باید ابتدا اخلاص در رفتار و گفتار سازمانی باشد و مردم بدانند که هدف از خدمات مثبت زندگی نه از سر باز کردن خدمات بلکه هوشمند سازی خدمات و سیستم بوده تا خدمت با کیفیت بالاتری به مددجویان برسد، امروز ما از هر روشی که بتواند ارتباطمان را با مردم محکم تر کند استقبال خواهیم کرد.


قادری اظهار داشت: امیدواریم هیچ زمان توقفی در خدمات سازمان ایجاد نشود و روسای شهرستانی حتماً با بهره مندی از اختیارات پاسخگوی مراجعین باشند. ضمن این که بهزیستی سازمانی پرسشگر و مطالبه گر است اما اعتبارات با وظایف و نیازمندی‌های این سازمان تناسب ندارد، بنابراین بهره مندی از پتانسیل شرکای اجتماعی، خیرین و سایر ارگانهای ذکر شده در سندهای بالادستی باید اتفاق بیفتد و نقاط هدر رفت بودجه و اعتبارات باید مشخص شود.


گفتنی است؛ دیدار  رئیس سازمان بهزیستی کشور با پنج قلوهای تازه متولد شده استان فارس، زیارت شاهچراغ و دیدار با استاندار فارس از دیگر برنامه های سفر رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان فارس بود.

کد خبر 50569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد