قرچک| برگزاری کارگاه آموزشی تاب آوری اجتماعی

کارگاه آموزشی با موضوع تاب آوری اجتماعی در کلینیک مددکاری اجتماعی همراز شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس بهزیستی شهرستان قرچک از اجرای کارگاه آموزشی تاب آوری اجتماعی خبر داد.

اردشیر بهرامی در توضیح گفت: کارگاه تاب آوری در خانواده با همکاری روانشناس برای زنان سرپرست خانوار برگزار شد.

وی ادامه داد: سرفصل های مهم این آموزش که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفته بود با تعریفی از تاب آوری به عنوان معجزه‌ای رفتاری که ما را به زندگی عادی برمی‌گرداند کارکاه آغاز ودر ادانه به مباحث اگر این ویژگی و توانایی را در خود تقویت کنیم، بعد از تجربه رنج‌ها و غصه‌ها، فشارها و شکست‌ها و تلخی‌های زندگی می‌توانیم دست‌ها را به زانو بگیریم و دوباره از جا بلند شویم ادامه یافت.

بهرامی افزود:  تاب آوری کمکمان می‌کند تا زخم‌ها را التیام ببخشیم و لحظه‌ها را شادتر و آرام‌تر زندگی کنیم. در فرایند اجرای کارگاه شرکت کنندگان سوالات خود را از مدرس کارگاه پرسیدند و راهکارهای عملی واجرایی دستیابی به تاب اوری به همراه تمرین به این عزیزان توصیه گردید.

این مسئول اذعان داشت: خانواده ایی سالم وتاب اور برای دستیابی به جامعه ایی سالم ومقاوم در برابر اسیب های اجتماعی و مشکلات مهم وموثر اشاره نمود وتعامل وهمکاری مراکز وموسسات در راستای اهداف بهزیستی ارزشمند تلقی نمود.  

وی ضمن قدردانی از سرکار خانم ماندانا جواهری مسئول مثبت زندگی همراز از مدرس کارگاه و مددکار اجتماعی و کارکنان مرکز بر تداوم این کارگاه های آموزشی ها تاکید داشتند.

کد خبر 50542

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد