مازندران، قهرمان مسابقات والیبال بانوان کارکنان بهزیستی شد

هفته دوم رقابت های ورزشی کارکنان بهزیستی سراسر کشور با برگزاری مسابقات والیبال بانوان پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، بنا بر اعلام  دفتر امور تربیت بدنی سازمان بهزیستی کشور در ادامه رقابت های ورزشی کارکنان بهزیستی سراسر کشور، تیم والیبال بانوان بهزیستی استان مازندران به مقام قهرمانی دست یافت.  همچنین تیم والیبال بهزیستی استان‌های تهران و آذربایجان شرقی نیز به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند و استان گیلان نیز چهارم شد.

این رقابت ها  از روز شنبه ۱۸ تا پنج شنبه ۲۳ دی ماه جاری در اردوگاه مجموعه فرهنگی _ورزشی شهید عظیمی شهرستان بابلسر برگزار شد و تیم های والیبال بانوان از استانهای آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی، تهران،گیلان،مازندران،همدان،گلستان،البرز،خراسان شمالی،خراسان رضوی و اصفهان در این رقابت ها شرکت داشتند.

گفتنی است در این مراسم با اهدای جام مسابقات و لوح تقدیر از برگزیدگان تقدیر شد .

دفتر تربیت بدنی سازمان بهزیستی کشور ضمن عرض تبریک به برگزیدگان و تقدیر و تشکر از تمامی دست اندرکاران برگزاری این رقابت ها،اعلام کرد: باتوجه به ضرورت بهره مندی برخی از کارکنان سازمان ها از جمله سازمان بهزیستی کشور که با اقشار خاصی سرو کار داشته و در محیطی مملو از استرس فعالیت می نمایند به انجام فعالیتهای ورزشی و تفریحات سالم و نشاط آور بیش از سایرین است. پیش بینی می شود که یکی از نتایج مهم ورزش در میان کارکنان سازمان بهزیستی، ایجاد نشاط و سلامت جسمی و کاهش هزینه های درمانی آنها باشد.

کد خبر 50473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =