لزوم استفاده از فرصت ها در دل بحران ها / نگاه کارشناسی در تصمیم گیری ها

رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر به استان آذربایجان شرقی، بر لزوم استفاده از فرصت ها برای عبور از بحران ها و بهره مندی از ابتکارات و نوآوری ها در تمام عرصه ها تاکید کرد.

دکتر علی محمد قادری در سفر به استان آذربایجان شرقی با حضور در ادارات بهزیستی شهرستان‌های سراب، بستان آباد و تبریز، در نشست صمیمی و جداگانه با کارکنان، به دقت و حوصله پای حرف آنان نشست و تبادل افکار و بیان نکات دقیق کارشناسی را حاصل از درک عمیق آنان از مجموعه سازمان بهزیستی عنوان کرد.

وی ضمن خاطر نشان کردن کارکرد و وظایف خطیر کارکنان بهزیستی , گرامی داشت یاد و خاطره شهید معزز محمدعلی فیاض بخش و شهدای معظم بهزیستی و دیگر رفتگان به عالم باقی که در اعتلای نام سازمان و ارتقای کیفیت و بهبود خدمات بهزیستی تلاش و همت کرده اند، افزود: آنچه که ذات کار ما را در سازمان تعریف می کند، خدمت بی منت و شایسته است. محدودیت ها همیشه برای بشریت بوده اما بدون رفع محدودیت هایی که داشته، کسی پیشرفت نکرده است.

وی افزود: در بحران ها، فرصت هایی بوجود می آید و این فرصت ها برای انسان مغتنم است.

قادری  ادامه داد: کار ما در سازمان سخت تر و خطیرتر است و آرایش حرفه ای ما باید متناسب با ظرفیت ها و داشته هایمان باشد و به ویژه در شرایط کنونی، احصاء سرمایه ها در حوزه های متعدد، چه در بحث دارایی ها و مولد نمودن دارایی های غیر مولد و چه در راستای اصلاح و بهبود وضعیت، بسیار مهم است.

لزوم استفاده از فرصت ها در دل بحران ها / نگاه کارشناسی در تصمیم گیری ها

وی با حائز اهمیت دانستن تصمیمات مبتنی بر نظرات و آراء کارشناسی، بر لزوم ظهور و بروز نگاه کارشناسی در تصمیم گیری ها تاکید کرد و نقشه راه امروز این سازمان را براساس و به  استناد زحمات دلسوزان در  گذشته و حال دانست که در پیکره سازمان مستقر و مبتنی بر آرا و نظرات کارشناسی است .

خروج از معیشت محوری با توانمند سازی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی نیز در این نشست خروج از معیشت محوری مددجویان با توانمند سازی را از مهمترین اهداف فعالیت ها در این اداره کل عنوان کرد.

دکتر صحاف هدف و سعی این اداره کل را  درک گرفتاری های متنوع مددجویان و فشارهای مضاعف وارد بر آنان و سعی و تلاش در راستای حل مشکلات این قشر دانست.

عملکرد صادقانه و شفاف این اداره کل جهت حفظ سلامت مقیمان ۶۵۰ مرکز این اداره کل و کسب رتبه های برتر در سطح استانی در جشنواره های متعدد از اهم نکاتی بود که صحاف به آن اشاره کرد.

کد خبر 50421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد