نشست منطقه ای علمی کاربردی  مداخلات روانشناختی در پیشگیری از خودکشی

صبح روز بیست و دوم دی ماه نشست منطقه ای علمی کاربردی مداخلات روانشناختی در پیشگیری از خودکشی به میزبانی اداره کل بهزیستی استان گیلان برای تعداد ۱۵۰ نفر از کارشناسان پیشگیری و امور اجتماعی ، روانشناسان و مددکاران اجتماعی مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی ، اورژانس اجتماعی استانهای گلستان ، مازندران ، خراسان شمالی و سمنان برگزار گردید .

در این نشست آریا طوفانی معاون توسعه پیشگیری بهزیستی گیلان ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان به نقش واهمیت ارایه خدمات مشاوره ای وتوسعه های آموزش های روانشناختی بعنوان یکی از ابزارهای مهم در پیشگیری وکاهش خودکشی اشاره نمودند.

در ادامه دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان بیان داشت : با توجه به اینکه خودکشی مانند کوه یخ می باشد و بخشی از آن قابل مشاهده می باشد . برای پیشگیری  وکنترل آن نیاز به همکاری  همه جانبه دستگاه های مختلف در این زمینه می باشد سازمان بهزیستی با گسترش فعالیت های مشاوره ای و اورژانس اجتماعی گام های خوبی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی ازجمله خودکشی برمیدارد .

محتوای آموزشی توسط  دکتر موسی کافی  مدیر گروه روانشناسی و عضو هیت علمی دانشگاه گیلان و دکتر عادله عیسی نظر روانپزشک و عضو هیئت علمی گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان تدریس می شود .

کد خبر 50406

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد