طرقبه شاندیز | ضرب العجل فرمانداری طرقبه شاندیز برای رفع موانع دسترس‌پذیری بانک‌ها

فرماندار طرقبه شاندیز دو ماه به بانک های شهرستان فرصت داد تا نواقص مناسب سازی خود را مرتفع و به فرمانداری این شهرستان گزارش کنند.

به گفته رئیس بهزیستی طرقبه شاندیز، این ضرب العجل در آخرین جلسه کمیته فنی مناسب سازی شهرستان که در فرمانداری برگزار شد تعیین گردید.

محمد رجبی نصری گفت: در این جلسه، بهزیستی گزارشی در خصوص وضعیت بانک های شهرستان و مقایسه وضعیت آنها در سال های ۹۸ و ۱۴۰۰ به اعضای جلسه ارائه شد.

وی تأکید کرد: متأسفانه در دو سال گذشته، هیچ اتفاقی در مناسب سازی بانک ها نیفتاده و کماکان وضعیت مانند دو سال پیش است.

فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز با اعلام ضرب‌العجل برای بانک‌ها، از مدیران بانک‌های شهرستان خواست، بدون هیچ عذر و بهانه‌ای برای دسترس‌پذیری محیط اداری اقدامات لازم را انجام دهند.

حسن حسینی گفت: اگر پس از گذشت این مدت، بانک‌ها نقایص و مشکلات دسترس‌پذیری خود را مرتفع نکنند از طریق مراجع قضایی اقدام خواهد شد.

وی تأکید کرد: همچنین، وضعیت بانک‌ها به ستاد مناسب‌سازی استان اعلام می‌شود تا تصمیمات مقتضی از سوی استان در مورد مدیران این دستگاه‌ها اتخاذ شود.

به گفته رئیس بهزیستی طرقبه شاندیز، این جلسه کمیته مناسب‌سازی فقط با محوریت بانک‌ها تشکیل شده بود.

وی گفت: بقیه قسمت‌ها با سرعت نسبی در حال مناسب‌سازی هستند اما بانک‌ها دچار مشکلات جدی می‌باشند که دسترس‌پذیری افراد دارای معلولیت و سایر توانیابان به خدمات این مراکز را با مانع روبرو می‌سازد.

یادآوری می‌شود معاون استاندار خراسان رضوی روز چهارشنبه گذشته نسبت به عدم دسترس پذیری بانک‌ها در تمام استان، واکنش نشان داد.

جواد خدایی گفت: باید برای رفع نواقص مناسب‌سازی این مراکز، توسط کمیته‌های فنی مناسب‌سازی ضرب العجل مشخص شود و در پایان مهلت، وضعیت آنها به استان منعکس گردد.

کد خبر 50171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد