صالح آباد | طرح مشکلات مددجویان بهزیستی صالح‌آباد در برنامه زنده رادیویی

همزمان با گرامیداشت حماسه نهم دی ماه و سالگرد شهید سپهبد قاسم سلیمانی برنامه زنده رادیویی صبح بخیر خراسان با حضور عوامل برنامه ساز رادیو خراسان و ریاست بهزیستی صالح آباد در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

رییس بهزیستی صالح آباد در این برنامه زنده رادیویی گفت: باید با الگوی گیری از شهیدان بزرگوار بویژه سردار قاسم سلیمانی، از ظرفیت صندلی مدیریت برای خدمت به مردم به ویژه جامعه  معلولین بهره برد.

زری صادقی به بیش از ۵۳ مسئولیت مستقیم و ۱۲۰ زیر فعالیت در سازمان بهزیستی اشاره کرد و افزود: زنان سرپرست خانوار یا بی‌سرپرست مؤثر، افراد دارای معلولیت، معلولان مشاغل و صنوف مختلف به‌عنوان بیمار جسمی و حرکتی، نابینا، ناشنوا، فرزندان بی‌سرپرست و یتیم و غیره از جمله مخاطبان این سازمان هستند.

وی بیان کرد: جامعه هدف این سازمان افراد کم توان و آسیب‌پذیری هستند که اگر حمایت‌ نشوند با مشکلات جدی در زندگی مواجه خواهند شد.

رییس بهزیستی صالح آباد تاکید کرد: تبلیغات، مستندسازی و ارائه گزارش عملکرد از فعالیت‌های بهزیستی به آحاد مردم می‌تواند موجب تشویق عمومی برای مشارکت در امور خیرخواهانه به این نهاد خدماتی و حمایتی شود.

او در پایان از مشارکت خیرین، فرماندار و سایر نهادهای اجرایی صالح آباد با اداره بهزیستی شهرستان تقدیر کرد.

کد خبر 50169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد