آغاز مسابقات ورزشی کارکنان بهزیستی با قهرمانی البرز در مسابقات والیبال مردان

مدیر امور پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور از آغاز هفدهمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان سازمان بهزیستی با برگزاری مسابقات والیبال مردان و با قهرمانی استان البرز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، شاهین امینی مدیر امور پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور با اعلام آغاز هفدهمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان گفت: این مسابقات در قالب پنج جشنواره مختلف شامل والیبال در دو گروه آقایان و بانوان، فوتسال آقایان، رشته های انفرادی در دو گروه آقایان و بانوان، در طی مدت دو ماه (دی و بهمن) با حضور تیم‌های اعزامی از استان‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد و پس از خاتمه مسابقات همه رشته ها، استان‌های برتر در مجموع مشخص خواهند شد.

وی با تشکر از عوامل برگزار کننده و حضور ورزشکاران همه استان ها در این مسابقات گفت: ورزش علاوه بر بهبود سیستم اسکلتی عضلانی بدن بر عملکرد ذهنی انسان و افزایش انگیزه افراد در فعالیتهای حرفه ای و شغلی نیز تاثیر بسزائی دارد.

امینی افزود: مسابقات والیبال آقایان به عنوان اولین رشته ورزشی از شنبه ۱۱ دی آغاز شد که در خاتمه استان البرز به مقام قهرمانی و استان های خراسان رضوی، ستاد بهزیستی کشور و یزد به ترتیب به مقام های دوم تا چهارم دست یافتند.

کد خبر 50082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =