جلسه شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی خوزستان برگزار شد

عصر دیروز جلسه شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی خوزستان با حضور مدیرکل اموراجتماعی استانداری، مدیرکل بهزیستی استان خوزستان و اعضای شورا درسالن جلسات اداره کل بهزیستی برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،مدیرکل بهزیستی  در این جلسه، ضمن اشاره به اهمیت شورای مشارکتهای مردمی در قانون سازمان بهزیستی گفت: هدف از تشکیل این جلسه برنامه ریزی برای جذب و جلب کمک های مردمی و چگونگی هزینه کرد این کمک ها است.

غلامرضا صدیق راد با اشاره به آمار بالای پرونده های مددجویان تحت پوشش و پشت نوبت بهزیستی در سراسر استان افزود: به دلیل وظایف متعدد بهزیستی استان در حوزه های توانبخشی، امور اجتماعی و پیشگیری و نیازهای گوناگون و روزافزون جامعه هدف تحت پوشش ، منابع و اعتبارات جاری بهزیستی پاسخگوی نیازهای فعلی مددجویان و معلولان نیست.

وی افزود: ضروری است شورای مشارکتهای مردمی نسبت به اجرای برنامه و طرح های نوآورانه و هدایت مشارکت اقشار گوناگون جامعه، اعم از عموم مردم، سازمان های دولتی و غیردولتی و موسسات خیریه اقدام نماید.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان نیز ضمن تاکید بر اینکه نوع دوستی و حفظ کرامت انسانها از بزرگترین وظایف انسانی است گفت: می بایست برنامه ریزی لازم به منظور اجرای مسئولیت اجتماعی شرکت های استان و هدایت مبالغ جمع آوری شده به سمت بهزیستی صورت بگیرد.

سید مهرداد موسوی بیان داشت: ساماندهی دستگاههای حمایتی مختلف و موسسات خیریه به منظور یکپارچه سازی امور مشارکتهای مردمی و توزیع عادلانه کمک ها در سطح استان از جمله اقدامات مهمی است که باید در سطح استان انجام شود.

در ادامه جلسه سایر اعضا و خیرین حاضر به بیان نقطه نظرات خود درباره  جلب و جذب کمک های مردمی و نحوه هزینه کرد مشارکتهای مردمی پرداختند و آمادگی خود را برای همکاری با سازمان بهزیستی اعلام کردند.

کد خبر 50013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد