برگزاری کارگروه پذیرش و ساماندهی در زمان بحران

صبح روز دوازدهم دی ماه نشستی با عنوان کارگروه پذیرش و ساماندهی در زمان بحران با حضور دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان به عنوان ریاست کارگروه و به دبیری محمد برهود رئیس پذیرش و هماهنگی، آقای صفر علی سیرجانی مسئول سامانکده شهرداری و دیگر اعضای کارگروه، در محل دفتر دفتر مدیرکل بهزیستی گیلان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه، دکتر نحوی نژاد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان بهزیستی،  هدف از تشکیل این کارگروه را پذیرش و ساماندهی در زمان بحران با توجه به مکاتبه ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور عنوان نمودند و به این نکته اشاره گردید که در ادوار گذشته نیز ساماندهی جامعه هدف در زمانهای بحران انجام می‌شد. لذا با توجه به دغدغه و دستور ریاست محترم سازمان بر اساس تشکیل کارگروه به دبیری محمد برهود، رئیس پذیرش و هماهنگی و با دقت و حساسیت مضاعف پیگیری خواهد شد.
در ادامه مدیرکل بهزیستی استان خواستار همکاری و همراهی دیگر سازمان‌ها نظیر شهرداری، هلال احمر و مراکز درمانی در این امر خطیر شدند.
و در ادامه آقای سیرجانی،  رئیس سامانکده شهرداری حمایت و همکاری همه جانبه خود را اعلام نمودند.
سپس دیگر اعضای کارگروه به بیان نظرات و راهکارها پرداختند.
و در پایان دکتر حسین نحوی نژاد ضمن جمع بندی،  نسبت به اهمیت تداوم این جلسات مبنی بر پیگیری و رفع موانع دستوراتی ارائه نمودند.

کد خبر 49878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد