اطلاعات اقتصادی، مدیریتی، خدماتی و اداری بهزیستی خراسان رضوی در اختیار مردم قرار می‌گیرد

صورت ریز املاک و دارایی‌ها، اعتبارات و هزینه‌کردهای بهزیستی خراسان رضوی در سامانه شفافیت این نهاد بارگذاری می‌شود.

به گفته مسؤول واحدمدیریت عملکرد، بازرسی و نظارت بهزیستی خراسان رضوی، این موضوع در سومین جلسه کمیته شفافیت این سازمان به تصویب رسیده است.

غلامرضا خالدی گفت: بر اساس مصوبات این جلسه، تمام تفاهم‌نامه‌ها، قراردادها و مناقصات انجام شده به انضمام افراد حقیقی و حقوقی که طرف حساب این نظامات اداری هستند جهت اطلاع مردم و مددجویان بر روی سامانه شفافیت بهزیستی استان که زیرپرتال پایگاه اطلاع‌رسانی است بارگذاری می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد مشخصات مدیران، معاونین و کارشناس مسؤولان حوزه‌های مختلف به انضمام اطلاعات مورد نیازی که مردم باید برای ارتباط با آنها داشته باشند به‌روز رسانی و در این سامانه بارگذاری گردد.

وی یادآور شد: هم اکنون فهرست اسامی مراکز غیر دولتی و مؤسسات خیریه‌ای که از بهزیستی استان مجوز گرفته‌اند در این سامانه قابل رؤیت است و در جلسه اخیر مقرر شد این فهرست از سوی کمیسیون ماده ۲۶ و حوزه‌های تخصصی، به‌روز رسانی و نوسازی شود.

به گفته‌ی خالدی، همچنین کمیته شفافیت مصوب کرد مشارکت‌های نقدی و غیر نقدی مردم در ادارات بهزیستی شهرستان ها به تفکیک بخش‌های دولتی و غیر دولتی و بر اساس نوع مشارکت‌ها فهرست و در سایت بارگذاری گردد تا مردم بتوانند به اطلاعات مذکور دسترسی داشته و از آن اطلاع پیدا کنند.

وی تأکید کرد: همچنین مقرر گردید اموال، املاک و دارایی‌های بهزیستی استان نیز که بخشی از آنها در سایت قابل رؤیت است مجددا بازشناسی و به‌روزرسانی شود.

وی با اشاره به لزوم اطلاع مردم از وضعیت معاملات و خدمات بهزیستی گفت: مقرر شد که فهرست پیمانکارانی که طرف حساب بهزیستی بوده و خدماتی را به بهزیستی ارائه داده‌اند با مشخصات کامل و قراردادها و تفاهم‌نامه‌های مربوطه در سایت قرار داده شود تا برای علاقه‌مندان قابل دسترس باشد.

مسؤول واحد مدیریت عملکرد، نظارت و بازرسی بهزیستی خراسان رضوی اظهار داشت:‌ همه‌ی خریدها، مناقصات، مزایده‌ها و معاملاتی که بهزیستی با اشخاص حقیقی و حقوقی دارد در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری و از طریق این سامانه دعوت به همکاری صورت می‌گیرد که همگان می‌توانند بر نحوه‌ی عملکرد آن نظارت و صحت و سقم آن را پیگیری نمایند.

خالدی تصریح کرد: آماده دریافت گزارشات مردمی در حوزه‌های عمومی و تخصصی بهزیستی هستیم و از پیشنهادات و انتقادات مردم در زمینه‌ی خدمات بهزیستی استقبال می‌کنیم.

کد خبر 49868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد