پیام مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها

دکتر ولی اله نصر مدیرکل سازمان بهزیستی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی اله نصر مدیرکل سازمان بهزیستی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

قهرمانان و اسطوره‌ها؛ سرمایه‌های معنوی و جاودانی هر جامعه‌ای هستندکه فراتر از زمان و مکان، درخششِ ابدی دارند و مباهات و فخرِ یک ملت در شخصیتِ والای آنان تجلی می‌یابد.

این نمادهای انسانی- معنوی وقتی به دور از تعلقات دنیوی و با ایثار و بذل جان شیرین، اقتدار و ابهتِ یک پهنه  جغرافیایی، فرهنگی و یا عقیدتی را در منظرِ سایر ملل قرار می‌دهند، در قلب و باور مردم همه ادوارِ تاریخ جاودانه و مانا خواهند شد.

بی شک سردار سرافراز ایران زمین حاج قاسم سلیمانی یکی از قهرمانان واقعی و جاودانه‌ای است که اثرات اقداماتِ مقتدرانه، امنیت‌زا و آرامش آفرینش مرزهای ایران را درنوردیده و عظمتی به پهنای دنیا و تاریخ یافته است و نه تنها قلوب ایرانیان را به تسخیرِ عشق و محبت خود درآورده بلکه همه  ملت‌های رنج کشیده و تحت ستم را شیفته اقتدارِ توأمِ با رأفتِ خود نموده و به شایستگی لقب "سردارِ دل ها" را از مردم دریافت کرده است و به دلیلِ همین اقتدار و محبوبیت زائدالوصف در بین ملت‌های مختلف، سال ها موردِ کینه و عناد کور مستکبرین قرار گرفتند و توسط آنها با خباثت و دنائت هر چه تمام تر به شهادت رسیدند.

اینجانب دومین ساگرد شهادت سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی، ملت شریف ایران و امت بزرگ اسلام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و امیدواریم به عنوان میراث‌داران این شهدای والامقام توفیق خدمتگزاری صادقانه به محرومین و مستضعفین را داشته باشیم.

دکتر ولی الله نصر
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

پیام مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها

کد خبر 49864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد