جبهه مقاومت سلیمانی، در تمام عالم اسلام گسترده است

سردار سلیمانی، پرچم سرافراز فرهنگ جهاد و شهادت اسلام ناب محمدی در برابر ددمنشی‌های استکبار جهانی بود و شهادتش، به نماد غلبه‌ی خون بر شمشیر و پیروزی اسلام بر کفر تبدیل گردید.

حرامیان غربی و جنایتکاران کاخ سفید، چنان از شجاعت، رزم‌آوری، معرفت، حق‌شناسی و اسلام‌شناسی آن سردار مقاومت، هراسان و بیم‌ناک بودند که حیات او را مساوی مرگ تدریجی نظام سلطه در سراسر دنیای اسلام می‌دانستند و از سویی، جرأت روبرویی و مقابله‌ی جنگاورانه با او و مردانش را نداشتند.

به همین دلیل و در یک عملیات تروریستی، امید مظلومان جهان را به شهادت رساندند و چنانکه، سنت شهادت در اسلام است، از خون این شهید، صدها و هزاران سردار دیگر در گلزار جهان اسلام رویید و عطر شهادت و آزادگی در سراسر گیتی وزیدن گرفت.

اگر چه هجمه رسانه‌ای دشمن، در این زمینه بسیار گسترده بوده و هست و انذار امام امت، مبنی بر شبیخون فرهنگی استکبار، بازتابی از این تهاجم وحشیانه به فرهنگ اسلامی می‌باشد لکن امواج نور حق، از ورای تمام شبهات و لجن‌پراکنی های رسانه‌ای دشمن، همچون شریعه‌ی انوار خورشیدی درخشان، گذر می‌کند و دل‌های مؤمنین و مشتاقان شهادت و رسیدن به عدالت محمدی را روشن می‌سازد.

چنانکه مقام معظم رهبری، پس از شهادت سردار شهیدمان، وعده فرمودند، نظام مقدس اسلامی، به یاری سپاهیان جان‌فدای ولایت، انتقامی سخت از صهیونیست‌ها و ایادی استکبار گرفتند و انتقام‌های سخت دیگری نیز در انتظار کفار خون‌آشام خواهد بود.

اگر چه پیش از شهادت سردار دل‌های عاشق ولایت، لشکریان اسلام، شجاعانه پیش می‌رفتند و اقصای عالم اسلام را نشانه رفته بودند، اما پس از این واقعه عظیم، چنان بیمی در دل دشمنان افتاده که خواب‌شان آشفته شده و از عربده‌های گاه و بیگاه‌شان می‌توان فهمید که از ترس انتقام‌های سخت سپاه اسلام، در لانه‌های ذلیل شان آرام و قرار ندارند و هر لحظه، افول خود و رژیم مظلوم‌کش صهیونیستی و حامیان کاخ‌نشین‌شان را پیش چشم دارند.

آری! جانشینان سردار دل‌ها چنین‌اند که جبهه‌ی مقاومت را از فلسطین تا عراق، از یمن تا سوریه و از غرب تا شرق دنیای اسلام گسترده‌اند و در همه‌ی کوه‌ها و دره‌ها، همه‌ی شهرها و قصبات، همه‌ی وادی‌ها و کشورها، همه‌ی صحاری و دشت‌ها و همه‌ی نقاط عالم، کمین نشسته‌اند تا به محض صدور فرمان جهاد، کار دشمنان اسلام را یکسره نمایند. روز فتح نزدیک است و تحقق آرزوی نابودی اسرائیل که سردار شهیدمان در دل داشت، روز به روز عینی‌تر و شهودی‌تر می‌شود.

اداره کل بهزیستی خراسان رضوی

کد خبر 49857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد