تقدیر مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از پاکبان پاکدست مشهدی و پدر سه معلول

مدیرکل و معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی از پاکبان امین و پاکدست مشهدی تقدیر و تشکر کردند.

دکتر مسعود فیروزی، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با همراهی حمیدرضا علیزاده، معاون توانبخشی با حضور در منزل حسن یعقوبی گلاری، پاکبان شریف مشهدی و دیدار با او و سه فرزند معلولش، از وی بخاطر امانت داری و بازگرداندن اموال نقدی و غیرنقدی یکی از شهروندان تقدیر و تشکر کردند.

در متن تقدیرنامه این خادم امین آمده است:

"جناب آقای حسن یعقوبی گلاری 
پاکبان پاکدست محترم 

با سلام و احترام 

در روزگاری که انسانیت و مودت در تلاطم تمایلات خودمحورانه و خودخواهانه با خطر سقوط دست به گریبان است، ظهور و بروز کارهایی بی بدیل و ارزنده، روح نوع دوستی را در جامعه زنده و انسان را به نجات پیوندهای محبت آمیز و انسان دوستانه امیدوار می کند.

اقدام شایسته و در خور تامل شما خادم شریف در بازگرداندن اموال نقدی و غیر نقدی شهروند عزیزمان نیز ازین قاعده مستثنی نیست. این عمل غرور آفرین برای ما بیش از پیش مایه افتخار و مباهات است؛ چرا که شما پدر مهربان و صبور سه فرزند معلول نیز هستید.
لذا بر خود لازم دیدیم از امانت داری و صداقت شما تقدیر و تشکر نماییم. امیدواریم این حرکت انسانی الگوی دیگر خادمان و شهروندان این مرزوبوم شود. از درگاه ایزد متعال برای شما و خانواده محترمتان عزت و سربلندی بیش از پیش و سلامتی و برکت آرزومندیم. "

تقدیر مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از پاکبان پاکدست مشهدی

شایان ذکر است حسن یعقوبی رسولی گلاری، نیروی پاکبان زحمتکش شاغل در خدمات شهری مشهد حین انجام رفت و روب با کیفی حاوی سه کارت سوخت، کارت گواهینامه، اسناد خودرو، یک میلیون لیر ترک و یک چک امضا شده در وجه حامل به مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال روبه‌رو می شود. این پاکبان شریف سه ماه قبل نیز کیفی حاوی مدارک، یک قطعه چک و مبلغ ۱۷ میلیون ریال وجه نقد را که حین رفت و روب پیدا کرده بود، به صاحبش بازگردانده بود.

تقدیر مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از پاکبان پاکدست مشهدی

کد خبر 49636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد