خواف | اهدای ۳۰ دستگاه ویلچر و ۱۵۰ سبد غذایی به مددجویان بهزیستی خواف

به گزارش رسیده، در ابتدای این مراسم سرپرست بهزیستی خواف گزارشی از روند نحوه جذب مشارکت این اقلام با همکاری سازمان خیریه آبشار عاطفه ها در سطح شهرستان ارائه داد.

سید مهدی متولی یادآور شد: در حال حاضر بالغ بر ۴۴۷۷ نفر دارای پرونده معلولیت با درجات خفیف تا بسیار شدید در بهزیستی خواف دارای پرونده می‌باشند و در مجموع بیش از ۱۹ هزار نفر از خدمات بهزیستی در شهرستان به صورت مستقیم و غیرمستقیم استفاده می کنند.

وی اضافه کرد: ۱۴۷۰ نفر نیز در این شهرستان خدمات مستمر مالی دریافت می‌کنند.

 متولی افزود: تلاش خاصی را برای جلب خیرین بکار گرفته‌ایم و با همت خیرین شهرستان، خبرهای خوشی برای نیازمندان داریم.

در ادامه مراسم، حجت‌الاسلام برزگرنژاد امام جمعه شهرستان خواف ضمن تشکر از بهزیستی، توجه به معلولین و افراد نیازمند و برطرف کردن مشکلات آنها را وظیفه همه دستگاه‌ها و ادارات برشمرد و افزود: با هم افزایی و همدلی ادارات حمایتی، خیرین و نیک اندیشان  می‌توان اتفاقات خوبی را برای این جامعه هدف فراهم آورد.

وی خواستار توجه ویژه صاحبان معادن شهرستان به بحث اشتغال معلولین و خانواده‌های آنها شد و افزود: یکی از مهمترین خواسته های ما در شهرستان تحقق استخدام سه درصد سهمیه معلولان است و تا حصول نتیجه پیگیر این موضوع هستیم.

امام جمعه خواف توجه به مناسب سازی محیط های تردد معلولین را امری مهم در حمایت از این قشر دانست و گفت: باید در سطح شهرستان ادارات بانک ها، پارک ها، فضاهای عمومی جهت استفاده افراد دارای معلولیت کاملاً مناسب سازی و ایمن شود.

کد خبر 49210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد