کسب رتبه اول پژوهش خراسان رضوی توسط بهزیستی استان

بهزیستی خراسان رضوی در بین دستگاه های اجرایی استان، مقام اول را در پژوهش اجتماعی کسب کرده است.

به گفته دبیر شورای پژوهش بهزیستی خراسان رضوی، این رتبه در ارزیابی کیفی معاونت تحقیقات نیروی انتظامی خراسان رضوی بدست آمده است. به گفته منوچهر عدالت جو، فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی در نشست مشترک مدیران ارشد دو دستگاه که ظهر امروز در دفتر وی برگزار شد با اعلام رتبه برتر بهزیستی در بین دستگاه های استان، از بهزیستی خواست تجربیات کاربردی پژوهش های اجتماعی را که منتج به راهکار اجرایی شده در اختیار بخش های عملیاتی این نیرو قرار دهد.
وی افزود: جناب سردار تقوی در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت های پژوهشی بهزیستی گفت که دو نهاد، در این زمینه تفاهم نامه همکاری امضا کرده اند که در زمینه های تحقیقاتی، همکاری مشترک در ایده پردازی تحقیقاتی، آموزش تخصصی در بخش های اجتماعی و کاربست های عملی پژوهش ها با یکدیگر همکاری و هم افزایی داشته باشند.
مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی نیز در این نشست، ضمن تبریک گرامیداشت هفته پژوهش بر اهمیت تحقیقات علمی کاربردی در حل مسائل اجتماعی تأکید کرد.
مسعود فیروزی افزود: معضلات اجتماعی با روش های غیر علمی قابل حل نیستند بلکه باید به عنوان مسائل اجتماعی به عوامل پدید آورنده تجزیه و سپس این مسائل از طریق راهکارهای علمی حل و فصل شوند تا مسئله اجتماعی که متشکل از این عوامل است مرتفع گردد.
وی خاطر نشان کرد: برای تحقق این امر، نیاز به پژوهش های علمی داریم که بهزیستی در این کار سال هاست پیشگام شده و تقریبا در همه مبتلائات اجتماعی استان از جمله زنان، کودکان، پدیده های اعتیاد و طلاق و همچنین تأثیربخشی برنامه های اجرا شده بر آسیب های اجتماعی، پژوهش های کاربردی انجام داده است.

فیروزی گفت: این تحقیقات منجر به مقالات و کاربست های عملیاتی شده که تدوین شده و به نهادهای مسؤول استان نیز اعلام گردیده است.  
به گفته فیروزی، همکاری دو نیروی مهم و تأثیرگذار استان در بخش های اجتماعی، می تواند در اجرایی کردن کاربست های منتج از این پژوهش ها الگوی خوبی برای سایر استان ها فراهم کند.
وی برای در اختیار گذاشتن تجربیات و آموزش های تخصصی بهزیستی اعلام آمادگی کرد.

کسب رتبه اول پژوهش خراسان رضوی توسط بهزیستی استان

کد خبر 49090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد