میبد | کارگروه تعامل اورژانس اجتماعی بهزیستی میبد با آموزش و پرورش

دومین کارگروه در راستای حمایت کارشناسان مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی میبد از دانش آموزان؛ در جلوگیری از آسیب های اجتماعی از طریق تعامل مستمر و دو جانبه با آموزش و پرورش صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان میبد؛ سید محسن فلاح، رییس بهزیستی میبد از تعامل با آموزش و پرورش در راستای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی نوجوانان خبر داد.

فلاح در این جلسه اظهار داشت: با توجه به محدودیت های ایجاد شده در راستای آموزش تحصیلی کودکان به علت بیماری کرونا و لزوم بهره مندی دانش آموزان از خدمات مجازی و اثرات منفی  فضای مجازی بر میزان عملکرد و نهایتاً افت تحصیلی تعدادی از نوجوانان، مرکزاورژانس اجتماعی آمادگی خود را جهت پیشگیری از آسیبهای نوجوان خصوصاً مقطع متوسطه اعلام نمود. 

رئیس بهزیستی میبد در این خصوص عنوان کرد: آموزش و پرورش می تواند با بهره مندی از تخصص کارشناسان اورژانس خدمات اجتماعی به برگزاری دوره های آموزشی بپردازد و تاثیر  بسیار مهمی در پیشگیری از آسیبهای  اجتماعی نوجوانان داشته باشد.

در ادامه فلاح؛ معاون آموزش و پرورش نیز قول هر گونه مساعدت وهمکاری در این زمینه با اداره بهزیستی اعلام نمود.

گفتنی است؛ این جلسه با حضور معاون آموزش و پرورش، رئیس اداره بهزیستی شهرستان میبد، کارشناسان آموزش و پرورش و اورژانس اجتماعی بهزیستی میبد در محل اورژانس اجتماعی برگزار گردید.

کد خبر 49083

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد