تولید «اثر موثر» هدف چهارمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان

دبیر چهارمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان گفت: هدف جشنواره چهارم این بود که به خبرنگاران، عکاسان بگوید باید اثر شما داری تاثیر باشد، اگر گزارشی منتشر می‌کنید و عکسی منتشر می‌کنید دنبال نتیجه باشید، امسال آثاری را داوری کردیم که نتیجه اثر هم همراه اثر بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری توان‌نگار، منصور گلناری در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان اظهار کرد: اگر جشنواره‌ای بدون هدف و آینده‌نگری برگزار شود، اثری جز اتلاف وقت و هزینه نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه «اثر موثر» عنوان جشنواره امسال بود، افزود: هدف جشنواره چهارم این است که به خبرنگاران، عکاسان بگوید باید اثر شما داری تاثیر باشد، اگر گزارشی منتشر می‌کنید و عکسی منتشر می‌کنید دنبال نتیجه باشید، امسال آثاری را داوری کردیم که نتیجه اثر هم همراه اثر بود.

دبیر چهارمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان تصریح کرد: نزدیک به ۸۰ درصد از رسانه‌ها به عنصر “چه کسی” می‌پردازند اما رسانه‌های مدرن امروزه باید بیش از ۸۰ درصد به عنصر “چرا و چگونگی” بپردازند که درحال حاضر رسانه‌های مدرن دنیا اینگونه رفتار می‌کنند.

وی تصریح کرد: آثار کم بود و انتظاری بیش از این نداشتیم ولی سال آینده فقط اثر موثر پذیرفته خواهد شد و بخش جنبی آثار براساس مسائل فنی ارزیابی خواهد شد.

گلناری با بیان اینکه یکی از مشکلات کشور، فقر فرهنگی است، خاطرنشان کرد: سیاست، اقتصاد و ...بدون فرهنگ بی‌فایده است، علم بدون اخلاق بمب هسته‌ای خواهد شد، باید در زمینه فرهنگ تلاش و هزینه شود، برای این جشنواره اگر در تهران برگزار شود حداقل ۳۰۰ میلیون تومان هزینه می‌شود ما به سختی یک دهم از آن را تهیه کردیم، پول صندلی برخی مسوولین که روی آن می‌نشینند از پول جشنواره ما بیشتر است.

کد خبر 48913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد